۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۵۴

سردار کرمی:

روز قدس نماد ایستادگی مسلمانان در مقابل استکبار وصهیونیسم است

روز قدس نماد ایستادگی مسلمانان در مقابل استکبار وصهیونیسم است

زاهدان- فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: راهپیمایی روز قدس نماد ایستادگی مسلمانان در مقابل استکبار وصهیونیسم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد کرمی روز جمعه در سخنرانی راهپیمایی روز قدس در زاهدان اظهار داشت: روز قدس امسال در استان سیستان و بلوچستان خروش اعتقاد راسخ روزه داران شیعه و سنی در حمایت از قدس و مظلومان فلسطینی بود.

وی ضمن تقدیر از مردم سیستان وبلوچستان که با حضور گسترده در ماه مهمانی خدا در این راهپیمایی حضور پیدا کردند، افزود: انتخاب روز قدس انتخابی حکمیانه بود که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «روز قدس روز اسلام و روز حکومت اسلامی است روزی که باید به ابرقدرت‌ها بفهمانیم که در ممالک اسلامی نمی‌توانند پیشروی کنند».

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با اشاره به وعده قرآن در پیروزی مظلومان براستکبار جهانی افزود: قطعاً تلاش رژیم صهیونیستی برای یارگیری در منطقه نتیجه‌ای در برنخواهد داشت وجوانان هوشیار فلسطینی با پشتیبانی ملت‌های آزادیخواه دشمن صهیونیستی را به زانو در می‌آورند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین نیت حضرت امام خمینی (ره) از تعیین روز قدس ایجاد انسجام و وحدت در میان امت اسلامی بوده است، گفت: روز قدس ندای وحدت امت اسلامی است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه امروز همه ملت‌های مسلمان و آزاده جهان بیدار هستند و برای مقابله با طرح‌های استکبار جهانی جبهه حق با تمام توان به میدان آمده است، ادامه داد: امروز جوانان و نوجوانان فلسطینی بیدارند و ایمان در آنان تقویت شده و به میدان آمده‌اند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند «در جمهوری اسلامی فلسطین مساله عقیدتی، دلی و ایمانی است» تصریح کرد: قطعاً هر ملتی که با رژیم صهیونیستی مقابله کند ما پشت سر آن‌ها ایستاده‌ایم.

کد خبر 5478301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha