۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۷:۵۴

تداوم پس لرزه‌های عملیات مقاومتی؛

خشم صهیونیست‌ها از بیانیه‌ شاخه نظامی حماس درباره عملیات «آرئیل»

خشم صهیونیست‌ها از بیانیه‌ شاخه نظامی حماس درباره عملیات «آرئیل»

برعهده گرفتن مسئولیت عملیات مقاومتی در شهرک «آرئیل» توسط شاخه نظامی جنبش حماس خشم گسترده صهیونیستها را به دنبال داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، بیانیه گردان‌های قسام، شاخه نظامی حماس که طی آن مسئولیت عملیات اخیر در شهرک آرئیل را بر عهده گرفت، با واکنش گسترده محافل صهیونیستی همراه بوده است.

لیور لیوی، خبرنگار روزنامه یدیعوت احرونوت تاکید کرد که شاخه نظامی حماس در اقدامی بی‌سابقه رسماً مسئولیت عملیات آرئیل را بر عهده گرفت و اعلام کرد که این عملیات بخشی از واکنش‌ها به حوادث و اتفاقات اخیر در مسجد الاقصی بود. وی گفت که حماس سال‌ها بود که مسئولیت چنین عملیاتی را در کرانه باختری بر عهده نگرفته بود.

هالل روزین، خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گفت که انتظار می‌رود که بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به این اقدام قسام، تحریم‌هایی را علیه نوار غزه اعمال نماید.

گال برگر، روزنامه‌نگار سرشناس صهیونیست هم بیان کرد که کار از تشویق حماس به اجرای عملیات‌ها از راه دور گذشته و این جنبش خود وارد عمل شده و این عملیات‌ها را انجام می‌دهد. دانا بن شمعون، خبرنگار صهیونیست هم تاکید کرد که صرف اینکه حماس مسئولیت عملیات آرئیل را بر عهده گرفته، موجب گشودن صحفه‌ای جدید از نزاع با اسرائیل خواهد شد.

در همین راستا، ران نوتکین، خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که بر عهده گرفتن مسئولیت عملیات آرئیل، اقدامی است که سال‌ها بود از سوی حماس سابقه نداشت. همچنین حیزی سیمانتوف، خبرنگار شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی هم اظهار داشت که اقدام حماس تحولی در مسیر تشویق به اجرای عملیات‌های ضداسرائیلی در کرانه باختری خواهد بود.

گفتنی است، گردان‌های شهید «عزالدین القسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطینی حماس مسئولیت حمله جمعه شب در ورودی شهرک آرئیل را بر عهده گرفت؛ حمله‌ای که در آن «ویاچسلاو گولف»، مأمور امنیتی ۲۳ ساله کشته شد.

شاخه نظامی حماس با صدور بیانیه‌ای با اشاره به حمله صورت گرفته در شهرک آرئیل اعلام کرد: «ما مسئولیت کامل خود را در قبال عملیاتی که جمعه گذشته در آریئل انجام شد، اعلام می‌کنیم و تاکید می‌کنیم که این عملیات حلقه‌ای در زنجیره پاسخ‌های قسام به تجاوز به الاقصی است.

کد خبر 5481449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha