۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۱۷

جمیری در صحن مجلس:

کالاها باید به نرخ شهریور ۱۴۰۰ در اختیار مردم قرار می‌گرفت

کالاها باید به نرخ شهریور ۱۴۰۰ در اختیار مردم قرار می‌گرفت

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس مصوبه مجلس باید قیمت کالاهای اساسی را در کشور ثابت مانده و تمامی قیمت‌ها به نرخ شهریور ۱۴۰۰ در اختیار مردم قرار می‌گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه) که برای رسیدگی به گزارشات وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی در مورد حذف ارز آرد صنف و صنعت برگزار شد، گفت: موضوع خشکسالی، جنگ اوکراین، قاچاق کالا و... از مواردی است که باید ما پیش از این برای مدیریت این مسائل برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دادیم تا این مشکلات مزید بر علت در شرایط فعلی اقتصادی نشود؛ حال که با اصرار دولت و جلسات متعدد، مجلس به دولت اختیار ساماندهی ارز ۴۲۰۰ تومانی را داد، باید دولت در این خصوص برنامه ریزی دقیقی انجام دهد.

وی افزود: براساس مصوبه مجلس در این برنامه‌ریزی باید قیمت کالاهای اساسی را در کشور ثابت مانده و تمامی قیمت‌ها به نرخ شهریور ۱۴۰۰ در اختیار مردم قرار می‌گرفت، اما به نظر می‌رسد آنچه در بیان دولتمردان و وزرای دولت در مصاحبه‌ها و جلسات مشخص است، این برنامه‌ها اطمینان بخش نبوده و نیست.

نماینده مردم بوشهر در مجلس تاکید کرد: دولتمردان باید شرایط فعلی را در نظر بگیرند زیرا شرایط بسیار حساس بوده و دشمنان کینه‌توز انقلاب اسلامی برای هرگونه سوءاستفاده از تصمیمات آماده هستند، بنابراین نباید ساده‌اندیشی کرد و باید برنامه‌ریزی‌های دقیق، عالمانه، عاقلانه و براساس مطالعات دقیق میدانی انجام شود تا از خطرات پیش رو جلوگیری شود مبادا با تصمیم‌گیری‌های خلق‌الساعه، اقداماتی انجام شود که برای مردم و نظام جمهوری اسلامی چالش‌های جدی ایجاد کند.

جمیری بیان کرد: امیدوارم رئیس‌جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور و وزرایی که در این میدان مشغول تلاش هستند، دقت بیشتری کرده و عواقب تصمیمات و موضوعات را بیشتر و بیشتر پیش بینی کنند.

کد خبر 5484476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha