۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۵۸

استاندار خراسان جنوبی:

قوه قضائیه نبض سلامت جامعه/نشاط مردم خروجی مطالبه گری ها باشد

قوه قضائیه نبض سلامت جامعه/نشاط مردم خروجی مطالبه گری ها باشد

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه قوه قضائیه نبض و معیار سلامت جامعه است، گفت: خروجی نقادی ها و مطالبه گری ها باید افزایش امید، کارآمدی و نشاط در جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی، اظهار کرد: قوه قضائیه در دوره مدیریت جدید به دنبال تحول مثبت در بخش‌های مختلف این قوه است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قوه قضائیه نبض و معیار سلامت جامعه است، گفت: بخش اعظمی از تحقق اهداف نظام چون عدالت با سلامت و کارآمدی قوه قضائیه ارتباط مستقیم دارد.

قناعت ادامه داد: در مورد مسائل اقتصادی مخاطب اصلی قوه مجریه است اما قوه قضائیه در موضوعاتی چون سلامت کسب و کار می‌تواند به دولت کمک کند.

وی با اشاره به نقادی‌های مختلف و متعدد در جامعه، اظهار کرد: خروجی نقادی‌ها اگر منجر به افزایش امید و نشاط و کارآمدی در جامعه باشد مورد تأیید است.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه یکی از مؤلفه‌های مثبت قوه قضائیه برخورد جدی با دانه درشت‌ها است، ادامه داد: برخورد با دانه درشت‌ها که از مطالبات جامعه بوده در دوران جدید مدیریت قوه قضائیه به وضوح دیده می‌شود.

قناعت افزود: در طرح توزیع مردمی و عادلانه یارانه‌ها هم دادگستری‌ها و قوه قضائیه در کنار دولت است و از این جهت از مجموعه دادگستری خراسان جنوبی تشکر فراوان دارم.

وی گفت: همکاری و همیاری دولت و قوه قضائیه نور امید را در دل مردم روشن می‌کند.

کد خبر 5495984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha