۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۰۶

رئیس کل دادگستری مازندران:

گلوگاه های فساد و آسیب زا در دستگاه های دولتی شناسایی و رفع شود

گلوگاه های فساد و آسیب زا در دستگاه های دولتی شناسایی و رفع شود

ساری- رئیس کل دادگستری مازندران شناسایی آسیب ها و رفع گلوگاه های فساد را ضروری دانست و گفت: نظارت و هدایت زیرمجموعه ها برای جلوگیری از فساد ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صادق اکبری عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری با اظهار اینکه قبول مسئولیت در نظام اسلامی مهم و حساس است، افزود: مسئولان باید دقت کنند تا در دوره مسئولیت معصیت نکنند و ظلم در حق کسی روا ندارند.

وی از مسئولان خواست تا با مردم با محبت و عشق رفتار کنند و اظهار داشت: دستگاه قضائی در این دوره همانند قبل آمادگی دارد در خدمت دولتمردان برای انجام مأموریت‌ها، وظایف و مسئولیت‌ها باشد.

وی با تاکید برحفظ جایگاه و استقلال دستگاه قضائی گفت: در حال حاضر تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و قضائی استان ارتقا یافته است و دستگاه‌ها باید همدیگر را برای انجام مأموریت‌ها یاری کنند.

حجت الاسلام اکبری یادآور شد: در حال حاضر که با اصلاح قانون هدفمندی روبرو هستیم باید تعامل بیشتری برای رفع مشکلات مردم داشته باشیم و خوشبختانه تاکنون مسئله‌ای در استان ایجاد نشده است.

رئیس کل دادگستری مازندران با اظهار اینکه قانون حرمت دارد و احترام آن را باید به بهترین شکل داشته باشیم، گفت: هیچ جامعه و دستگاهی از بی قانونی منفعتی کسب نکرده است از این رو همه باید به قانون احترام گذاریم.

وی بر لزوم توجه به پیشگیری در همه حوزه‌ها تاکید کرد و گفت: باید آسیب‌های موجود شناسایی و گلوگاه‌های فساد رفع شود زیرا سبب سلامت می‌شود.

حجت الاسلام اکبری حفظ اراضی و انفال را در استان مازندران مهم دانست و خواستار توجه به مسئولیت قانونی برای حفظ اراضی شد و گفت: فرمانداران و بخشداران دقت لازم در زمینه صدور مجوزها را داشته باشند.

وی با بیان اینکه ورود به فضای مجازی باید آبرومندانه و آگاهانه باشد، گفت: هیچ مقامی مجاز به ممانعت از اجرای حکم دادگاه نیست.

کد خبر 5496542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha