۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۵

مدیرکل دفتر آموزش کشاورزی کشور:

خلخال مهیای سرمایه گذاری کشاورزی در اراضی شیب دار است

خلخال مهیای سرمایه گذاری کشاورزی در اراضی شیب دار است

خلخال - مدیرکل دفتر آموزش بهره برداران تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور گفت: شهرستان خلخال مهیای سرمایه گذاری بهره برداری کشاورزی در اراضی شیب دار است. 

به گزارش خبرنگار مهر، مریم طهماسبی صبح چهارشنبه در جریان سفر دومین کاروان ترویج ارتقای بهره‌وری کشاورزی به خلخال اظهار کرد: شهرستان خلخال مستعد و مهیای سرمایه گذاری بهره برداران کشاورزی در اراضی شیب دار است.

وی در بازدید از روستاهای گورانسراب، علی آباد و بیرق بخش مرکزی خلخال که با حضور اعضای گروه نهضت جهادی بسیج مروجان، محققان و متخصصان برگزار شد، گفت: اعتبارات خوبی در زمینه حمایت از بحث ترویج در کشور از سوی وزارت جهاد کشاورزی تأمین و ابلاغ خواهد شد.

مدیرکل دفتر آموزش بهره برداران تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور اضافه کرد: بیش از هفت کاروان در استان اردبیل در شهرستان‌های مختلف استان در حال ارائه آخرین متد ترویجی و نوآوری در عرصه‌های کشاورزی به بهره برداران هستند که قطعاً این آموزش‌ها و رفع معایب در مباحث کشاورزی و زراعت تأثیر گذار واقع خواهد شد.

طهماسبی در بازدید از بزرگترین سایت زنبور عسل و یکی از واحدهای دامداری نمونه سبک و سنگین شهرستان خلخال از برپایی کلاس‌های کانون یادگیری و انتقال دانش و تجربه و اصول جیره نویسی دام سبک گفت: در کنار تولید، علم تولید نیز از نیازمندهای اساسی بهره برداران کشاورزی است و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی این مهم را در جای جای کشور دنبال و در استان اردبیل نیز با اولویت نگاه تبدیل کشاورزی سنتی و معیشتی به کشاورزی اقتصادی و استوار در حرکت است.

وی گفت: فرمایش رهبر معظم انقلاب تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است و قطعاً برای رسیدن به این شعار رهبر معظم انقلاب تلاش جدی و جهادی در سراسر استان اردبیل لازم است.

کد خبر 5504265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha