۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۱۸

دهه کرامت در آستان مقدس حضرت معصومه (س)؛

از تعویض پرچم تا مراسم عرض ارادت مداحان شهر کریمه اهل بیت(ع)

از تعویض پرچم تا مراسم عرض ارادت مداحان شهر کریمه اهل بیت(ع)

آستان مقدس حضرت معصومه(س) به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و ولادت آن حضرت ویژه‌برنامه‌های مختلفی را درنظر گرفته که ازجمله می‌توان به آئین تعویض پرچم و برگزاری مراسم عرض ارادت مداحان اشاره داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی قاسمی با اشاره به برنامه‌های آستان قدس حضرت فاطمه معصومه (س) به مناسبت دهه کرامت و ولادت آن حضرت اظهار کرد: آئین تعویض پرچم گنبد آستان مقدس حضرت معصومه (س) عصر سه‌شنبه ۱۰ خرداد ماه از ساعت ۱۸:۴۵ تا ۱۹:۴۵ در صحن امام رضا (ع) صورت می‌پذیرد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در ادامه به ویژه‌برنامه‌های شب ولادت حضرت معصومه در آستان مقدس آن حضرت اشاره کرد و گفت: قرائت دعای توسل به میزبانی هیأت جانبازان استان قم، سخنرانی حجت الاسلام «علیرضا پناهیان» و مداحی «محمود کریمی» برنامه‌های شب میلاد حضرت را تشکیل می‌دهند که پس از اقامه نماز جماعت عشا برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: آئین جاروکشی خدام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) نیز روز چهارشنبه ۱۱ خرداد از ساعت ۷ تا ۷:۳۰ صبح در صحن امام رضا (ع) برگزار شده و در ادامه و ظهر روز میلاد پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر «سید رضا نریمانی» مداحی خواهد کرد. همچنین برنامه عصر چهارشنبه نیز متشکل از برگزاری جشن دختران آفتاب از ساعت ۱۷ تا ۱۹ است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به مراسم شام میلاد کریمه اهل بیت (ع) گفت: این برنامه چهارشنبه پس از اقامه نماز جماعت عشا و با سخنرانی حجت الاسلام «ناصر رفیعی» و مداحی «مهدی رسولی» برگزار می‌شود؛ ضمن اینکه اجرای تواشیح و سرود از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه از برگزاری مراسم «عرض ارادت مداحان شهر کریمه» شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۳:۳۰ خبر داد و گفت: این مراسم با مداحی «عباس حیدرزاده» و ذاکران شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

کد خبر 5504492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha