۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۱

مدیر شبکه رادیویی با مهر مطرح کرد؛

ویژه‌های رادیو پیام در ۱۴ و ۱۵ خرداد اعلام شد/ به سوی «افقی روشن»

ویژه‌های رادیو پیام در ۱۴ و ۱۵ خرداد اعلام شد/ به سوی «افقی روشن»

رادیو پیام در سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف شبکه ضمن پرداخت به وصیت نامه سیاسی، الهی و اندیشه‌های حضرت امام (ره) به نقش تاریخی قیام ۱۵ خرداد می پردازد.

مهدی شهاب تالی مدیر رادیوهای پیام و آوا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به چند ویژه برنامه مناسبتی این روزها بیان کرد: شبکه رادیویی پیام در سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با ویژه برنامه «پیام ولایت» به بیان ویژگی اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری می‌پردازد. همچنین ویژه برنامه «افقی روشن» به اهمیت ولایت فقیه در تعیین سرنوشت جامعه و بصیرت افزایی خواهد پرداخت.

وی افزود: رادیو پیام به مناسبت گرامیداشت قیام پانزده خردادماه با ویژه برنامه «پیام نیمه خرداد» به اهمیت و ابعاد قیام ۱۵ خرداد می‌پردازد، همچنین پخش بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری با موضوع ۱۵ خرداد در بخش‌های مختلف شبکه و نقش سیاسی و تاریخی قیام ۱۵ خرداد ۴۲ در پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های رادیو پیام است.

شهاب تالی گفت: رادیو آوا هم با فضاسازی مناسب در سالروز ارتحال حضرت امام (ره)، و ۱۵ خرداد به صورت ویژه در قالب متن‌های روایی و موسیقی‌های مناسب مخاطبانش را همراهی می‌کند.

مخاطبان شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا ضمن دریافت برنامه‌های این شبکه از طریق گیرنده رادیو، دستگاه‌های گیرنده دیجیتال ست تاپ باکس و اپلیکیشن ایرانصدا می‌توانند برای مشارکت و تعامل با برنامه‌ها از طریق سامانه پیام کوتاه و شبکه‌های اجتماعی هم همراهی کنند.

کد خبر 5506455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha