۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۰

یکصد و چهل و سومین ایستگاه شبکه مترو تهران افتتاح می‌شود

 یکصد و چهل و سومین ایستگاه شبکه مترو تهران افتتاح می‌شود

شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ مقارن با سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع)، ایستگاه شهدای هفده شهریور در خط ۷ مترو تهران به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران از افتتاح ایستگاه شهدای هفده شهریور در خط ۷ مترو تهران خبر داد و در این رابطه گفت: روز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ مقارن با سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع)، ایستگاه شهدای هفده شهریور در خط ۷ مترو تهران به بهره برداری خواهد رسید؛ این یکصد و چهل و سومین ایستگاه شبکه خطوط مترو پایتخت است که در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: ایستگاه شهدای هفده شهریور که در تقاطع بلوار قیام و خیابان ۱۷ شهریور واقع شده، چهارمین ایستگاهی است که در دوره کنونی مدیریت شهری افتتاح می‌شود. این ایستگاه در منطقه ۱۲ قرار داشته و ایستگاهی تبادلی با خط ۶ به شمار می‌آید. کار ساخت ایستگاه از سال ۱۳۹۴ آغاز شده و حالا موعد بهره برداری از آن فرا رسیده است.

درستی در ادامه افزود: افتتاح ایستگاه شهدای هفده شهریور و جمع‌آوری کارگاه عملیات عمرانی آن، به معنای آزادسازی بخش باقی مانده از بلوار قیام پس از حدود ۹ سال انتظار مردم محلی است و این بلوار در شکل جدید خود که به امکانات ویژه‌ای مجهز شده است، به طور کامل بازسازی و بازگشایی می‌شود.

مدیر عامل شرکت مترو تهران با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری ۲ ایستگاه میدان کتاب و شهید دادمان در خط ۷ افتتاح خواهد شد، معماری خاص ایستگاه شهدای هفده شهریور را وجه تمایز آن با دیگر ایستگاههای خط مذکور توصیف و اظهار امیدواری کرد مردم صبور پایتخت، این هدیه مدیریت شهری را پس از سال‌ها انتظار پذیرا باشند.

کد خبر 5509227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha