۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

استمرار رایزنی‌ها با ارتش در رابطه با پادگان ۰۷

استمرار رایزنی‌ها با ارتش در رابطه با پادگان ۰۷

خرم‌آباد- معاون استاندار لرستان با اشاره به استمرار رایزنی‌ها با ارتش در رابطه با پادگان۰۷توسط شهرداری گفت:با توجه به ورود نماینده ولی‌فقیه،احتمال برگزاری جلسه بامسئولان عالی رتبه وجود دارد.

احمدرضا دالوند در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین خبرها از وضعیت پادگان ۰۷ اظهار داشت: جلسه‌ای در این رابطه برگزار شد، بنا شد که شهردار به قضیه ورود پیدا کند و با ارتش جلسات و رایزنی‌هایی را به صورت تعاملی شروع کند و بررسی شود که سهم ارتش را به چه صورت و چه شکلی می‌توان تهاتر و یا در اختیار شهرداری قرار بگیرد؟

وی با بیان اینکه این مسائل در حال پیگیری است تا ببینیم امکان پذیر هست یا خیر، بیان داشت: در جلساتی که پیش می‌رود به تناسب می‌توانیم موضوع را به طور دقیق‌تر مطرح و اعلام کنیم.

معاون عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه به شهرداری اعلام شده که مذاکرات خود را با ارتش شروع کند و جلسات را برگزار کند گفت: تاکید شده که به چه شکلی جلسات و مذاکرات را پیش ببرد.

دالوند گفت: ما امیدواریم که حرکت به سمت جلو باشد، البته ممکن است جلسات دیگری را هم با مسئولان عالی رتبه ارتش با توجه به ورود نماینده ولی فقیه در لرستان به موضوع و بیانات ایشان در خطبه‌های نماز جمعه، داشته باشیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری توان مالی ورود به این قضیه را دارد یا نه؟ افزود: ارتش یک سری املاک دیگر در شهر خرم آباد دارد که تمایل به توافق با شهرداری دارد، در این راستا می‌توان ورود پیدا کرد و چنانچه ارتش در این زمینه همراه و همگام شود، می‌شود در این زمینه کاری انجام داد چرا که در این رابطه مسیر باز هست.

کد خبر 5511233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha