۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۵۴

شهردار خرم آباد مطرح کرد؛

آخرین خبرها از پادگان ۰۷/ عملیات تخریب دیوارها متوقف می‌شود

آخرین خبرها از پادگان ۰۷/ عملیات تخریب دیوارها متوقف می‌شود

خرم‌آباد- شهردار خرم‌آباد با اشاره به آخرین خبرها از وضعیت پادگان ۰۷ گفت: مقرر شده که ارتش عملیات تخریب دیوارها و کار عمرانی را متوقف کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فتوحی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به موضوع تخریب دیوارهای پادگان ۰۷ اظهار داشت: تنها این دیوارها برداشته شده‌اند و این امر هیچ تأثیری در توافق و کلیت سایت پادگان ۰۷ ندارد.

وی بیان داشت: مقرر شده که ارتش عملیات تخریب را متوقف کند تا پای میز مذاکره بنشینیم، شرایط و پیشنهاداتی که ارتش ارائه داده را در کنار استانداری، شهرداری و همچنین میراث فرهنگی و ارتش به یک جمع بندی برسانیم که به نفع شهر و همشهریان عزیز باشد.

شهردار خرم آباد عنوان کرد: با توجه به جلسه شب گذشته، مقرر شده که ارتش عملیات تخریب دیوار، ساختمان‌ها و کار عمرانی را متوقف کند و نداشته باشد تا با محوریت معاونت عمرانی استانداری جلساتی برگزار و به جمع بندی نهایی و توافقی که به نفع همشهریان باشد برسیم.

کد خبر 5510241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      0 0
      شما اگر راست میگید این خیابان انقلاب روبه‌روی دیوار پادگان 07 رو سامان دهی کنیدوسط شهر شده به کرگانه این ماشین های داخل پیاده رو پدر مردم درآوردن زن بچه مردم کجا تردد کنند، واقعا شهر بدون کلانتر که میگن اینه