۲۶ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۰۰

دبیر کمیسیون نظارت بر قاچاق کالا و ارز اردبیل:

شمال تا جنوب اردبیل تحت نظارت کمیسیون مبارزه با قاچاق است

شمال تا جنوب اردبیل تحت نظارت کمیسیون مبارزه با قاچاق است

اردبیل-دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: شمال تا جنوب اردبیل با رصد تمام تحت نظارت کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مجتهدنیا عصر پنجشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خلخال اظهار کرد: کوچک‌ترین مماشات و سهل انگاری در خصوص قاچاق کالا در مرزهای شمالی و جنوب استان اردبیل صورت نمی‌گیرد و ما با تمام توان با پدیده شوم قاچاق مبارزه می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران با اشرافیت کامل در گلوگاه‌های شمالی و جنوبی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را رصد می‌کنند، گفت: در استان اردبیل با جدیت تمام با رصد اطلاعاتی از ورود و خروج کالای قاچاق جلوگیری خواهیم کرد.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل با اشاره به اقدامات حرفه ای در سطح عرضه و فروش محصولات و کالاهای اساسی بیان کرد: اصناف شهرستان همکاری لازم را با شبکه عرضه و فروش محصولات انجام دهند.

مجتهدی نیا با تاکید بر اینکه افرادی که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند باید برخورد شود، افزود: مشکلات شهرستان‌های استان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی و راهکارهای اساسی برای آنها ارائه می‌شود.

وی به ۱۲ تیر ماه سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره و گفت: دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در شهرستان خلخال با برنامه ریزی و هماهنگی منسجم در راستای آگاه سازی مردم از مضرات قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد کشور اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

کد خبر 5516241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha