۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۴۲

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

پیوست رسانه‌ای اقتدار پلیس را به همراه دارد

پیوست رسانه‌ای اقتدار پلیس را به همراه دارد

زنجان-مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: پیوست رسانه‌ای اقدامات، اقتدار پلیس را به همراه دارد و باید این مهم مورد تاکید قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن لطیفی در دیدار با فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه همراهی رسانه با نیروی انتظامی نقش موثری در تنویر افکار عمومی و آشنایی بیشتر مردم با قانون دارد، افزود: پیوست رسانه‌ای اقدامات این نیرو موجب افزایش اقتدار و محبوبیت پلیس در جامعه می‌شود.

وی ضمن قدردانی از خدمات این نیرو در برقراری نظم و امنیت در جامعه، نیروهای انتظامی را حافظان مرزهای جغرافیایی و اخلاقی جامعه دانست و تصریح کرد: کارکنان خدوم این نیرو برای حفظ امنیت و آرامش جامعه از جان، رفاه و حتی خانواده خود گذشته و شبانه‌روز مشغول انجام وظایف خطیرشان هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، با اشاره به اینکه ناجا و رسانه ملی همانند دو بازوی نظام اسلامی در خدمت اطلاع‌رسانی و حفظ امنیت و اقتدار کشور هستند، ادامه داد: همراهی بیشتر رسانه با نیروی انتظامی نقش موثری در تنویر افکار عمومی، آشنایی بیشتر مردم با قانون و نهایتاً کاهش هزینه‌های عملیاتی ناجا خواهد داشت.

لطیفی در ادامه بر ضرورت تعامل و همکاری بیش از پیش این دو نهاد تاکید کرد و یادآور شد: تشکیل کمیته‌های مشترک برای همکاری‌های جدید و هم‌افزایی بیشتر قطعاً می‌تواند در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و نیز افزایش آگاهی عمومی و تزریق آرامش روحی و روانی، همچنین تبیین امنیت بی‌بدیل موجود در بطن جامعه اثرگذار باشد.

وی همچنین با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در همه ارکان جامعه و لزوم حمایت از این نیرو، در خصوص همکاری و همراهی بیشتر رسانه با نیروی انتظامی اعلام آمادگی کرد.

در ادامه فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در این دیدار با قدردانی از صدا و سیمای مرکز زنجان برای انعکاس عملکرد پلیس، رسانه ملی را خط مقدم مقابله با تلاش دشمن برای تغییر باورها و رسوخ در خانواده‌ها به منظور کمرنگ کردن ارزش‌ها و مقابله با جنگ اقتصادی دشمن در قالب قاچاق کالا و ضربه به تولید ملی دانست.

سردار محمد طراقیه افزود: نقش صدا و سیما در ایجاد احساس امنیت، کمتر از پلیس نیست و صدا و سیما با تهیه و پخش گزارش‌های بموقع و مستند، نقش مهمی در کنترل بحران‌ها و تامین امنیت داشته و دارد.

وی خاطرنشان کرد: زمینه‌سازی رسانه ملی در مباحثی مانند افزایش و ارتقای امنیت اجتماعی، مبارزه با معتادان متجاهر، قاچاق کالا و اجناس تقلبی، همچنین کاهش تلفات ترافیکی قبل، حین و بعد از عملیات پلیس، موجب محبوبیت و اقتدار ناجا در بین افکار عمومی خواهد بود.

کد خبر 5518071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha