بیانیه حماس در سالروز به اسارت گرفتن گلعاد شالیت؛

مقاومت همه توهمات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین را از هم پاشیده است

مقاومت همه توهمات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین را از هم پاشیده است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سالروز به اسارت گرفتن گلعاد شالیت نظامی صهیونیست که در نهایت به آزادی ۱۰۲۷ اسیر فلسطینی منجر شد، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، مقاومت فلسطین ۱۶ سال پیش در چنین روزی در عملیاتی موفق در مرزهای غزه توانست گلعاد شالیت نظامی صهیونیست را به اسارت بگیرد. با وجود اینکه در این عملیات اسیرگیری، دو عضو مقاومت فلسطین به شهادت رسیدند اما این اقدام در سال ۲۰۱۱ با آزادی ۱۰۲۷ اسیر فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی در ازای آزادی گلعاد شالیت همراه شد، تا مقاومت فلسطین یکی از پیروزی‌های بزرگ خود را برابر اشغالگران به ثبت برساند.

در همین رابطه، امروز شنبه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مقاومت فلسطین تا زمانی آزادی مسجدالاقصی و اسرای فلسطینی و همچنین زوال اشغالگران، به عهد خود وفادار است.

حماس تاکید کرد: مقاومت که در سال ۲۰۱۱ توانست با آزادی اسرای فلسطینی، اقدامی منحصر بفرد را انجام دهد، امروز نیز توانایی چنین اقدامی را دارد و می‌تواند همه توهمات رژیم صهیونیستی در دست اندازی به مقدسات فلسطینی‌ها را از بین ببرد.

حماس در ادامه این بیانیه ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره ادامه نقض حقوق اسرای فلسطینی، تاکید کرد: این اقدامات رژیم صهیونیستی هرگز اراده و مقاومت اسرا را در هم نخواهد شکست و ما تا زمانی که همه اسرا از پشت میله‌های زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد نشوند، آرام نخواهیم گرفت.

کد خبر 5522956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha