۱۰ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۱۷

رئیس سازمان سنجش خبر داد:

شناسایی ۴۵۰ متخلف در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور ۱۴۰۱

شناسایی ۴۵۰ متخلف در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور ۱۴۰۱

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از شناسایی و تشکیل پرونده برای ۴۵۰ نفر از متخلفان آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عبدالرسول پورعباس با اشاره به برگزاری آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور ۱۴۰۱ در امروز جمعه ۱۰ تیرماه با بیشترین تعداد شرکت کننده در میان گروه‌های آزمایشی، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده با استفاده از دستگاه آشکارساز بیش از ۴۵۰ داوطلب متخلف در این آزمون که ابزار الکترونیک به همراه داشتند شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شده است.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه با هماهنگی ضابطین قضایی اقدامات مناسبی در مورد امنیت آزمون انجام شده است، گفت: علاوه بر اقدامات روز برگزاری آزمون تیم‌های فروشنده وسایل الکترونیکی برای تقلب در سراسر کشور شناسایی و دستگیر شده‌اند و در این رابطه باید از عوامل انتظامی، امنیتی و قضائی تشکر کرد.

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور خاطر نشان کرد: برای حفاظت از آزمون سراسری اقدامات متعددی صورت گرفته است و داوطلبان اطمینان داشته باشند با پیش بینی‌های صورت گرفته از حقوق و زحمات آنها محافظت خواهد شد.

کد خبر 5528074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      14 4
      مسخره کردین خودتون رو. نه 449 نه 451 دقیقا 450 نفر. خاک بر سرتون که عرضه هیچ کاری رو ندارین. وقتی هیچ کس سر جاش نیست و ملاک انتخاب میشه رابطه و ریش و پشم و یقه بسته نتیجه ش میشه همین. اگر خیلی دنبال عدالت هستین سهمیه ها رو حذف کنین که مربوط به قرون وسطی هستش؛ شهروند درجه 1، درجه 2 و درجه 3
      • حامد IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
        16 4
        شما احتمالا خیلی از کنکور دوری، کنکور به شدت امنیت بیشتری نسبت به نهایی داره و اگه تاثیر قطعی معدل در اون بخواد اتفاق بیفته رسما هر روز چند دده برابر این تقلب داریم
    • بهشت متخلفان IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      3 0
      متخلفان کنکور 1400 رو چیکار کردین؟ برگشتن سر دانشگاهشون؟ مملکتی که یک عده بی سواد با تقلب پزشک و داروسازش بشن عاقبتش معلومه
    • پژمان IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      1 0
      این آقای معاون خیلی پرته انگار. شایدم خودش رو به نفهمی میزنه. آبروی نداشته ات هم بیشتر رفت . چرا آینده بچه های کشور رو به مسخره بازی گرفتین؟ اگر نمیتونی امنیت سوال و امتحان و کنکور رو تامین کنی چرا مسولیت قبول میکنی؟ چند جا برات میخوای مثال بزنم که اصلا بدون دستگاه های چکاب ، داوطبان رفتند داخل؟