یائیر لاپید هم واکنش نشان داد؛

وحشت از قدرتنمایی حزب الله/ فعالیت گازی تل‌آویو متوقف می‌شود؟

وحشت از قدرتنمایی حزب الله/ فعالیت گازی تل‌آویو متوقف می‌شود؟

پرواز پهپادهای حزب الله لبنان بر فراز میدان گازی کاریش در دریای مدیترانه موجبات ترس و وحشت شدید مقامات و ارتش رژیم صهیونیستی را به وجود آورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در پی عدم توجه رژیم صهیونیستی به هشدارهای مقامات لبنانی و حزب الله در ارتباط با ادامه فعالیت در آب‌های سرزمینی لبنان، روز گذشته چند پهپاد حزب الله بر فراز میدان گازی کاریش به پرواز درآمدند.

این رخداد که قدرتنمایی حزب الله لبنان در تقابل با رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، سران تل آویو را دچار وحشت کرده است.

برخی محافل صهیونیستی نیز در این باره گزارش دادند که به پرواز درآمدن پهپادهای حزب الله بر فراز میدان گازی کاریش، می‌تواند کارکنان وابسته به رژیم صهیونیستی در این میدان گازی را از ادامه کار منصرف کرده و فعالیت استخراج گاز را از این میدان مختل کند.

در همین رابطه ارتش رژیم صهیونیستی امروز اذعان کرد که حزب الله لبنان به طور جدی حاکمیت رژیم صهیونیستی در زمین، هوا و دریا را تضعیف کرده است.

یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز که چند روز پس از آغاز دوران کابینه انتقالی با این بحران روبرو شده، اعلام کرد: حزب الله، حماس و ایران منتظر ما باقی نمی‌مانند و باید در همه بخش‌ها علیه آنان وارد عمل شویم و این کار را نیز خواهیم کرد.

وی در ادامه مدعی شد که میدان گازی کاریش در آب‌های سرزمینی لبنان قرار ندارد و فعالیت گازی رژیم صهیونیستی در آن قانونی است.

کد خبر 5529522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha