منابع فلسطینی خبر دادند؛

تیراندازی به معاون نخست وزیر اسبق فلسطین در نابلس

تیراندازی به معاون نخست وزیر اسبق فلسطین در نابلس

منابع فلسطینی از تیراندازی به سمت ناصرالدین الشاعر معاون نخست وزیر اسبق فلسطین و از چهره های عملی سرشناس فلسطین خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، منابع فلسطینی از تیراندازی به سمت «ناصرالدین الشاعر» معاون نخست وزیر اسبق فلسطین و از چهره‌های عملی سرشناس فلسطین در روستای کفر قلیل در جنوب نابلس خبر دادند.

منابع محلی اعلام کردند که افراد مسلح به سمت خودروی الشاعر تیراندازی کردند که به جراحت وی از ناحیه پا منجر گردید و به بیمارستان منتقل گردید.

طبق اعلام رسانه‌های فلسطین، افراد مسلح از داخل خودرویی که مقابل خودروی الشاعر توقف کرد اقدام به تیراندازی کردند که درپی این حادثه حدود ۶ گلوله به پای وی اصابت کرد.

منابع فلسطینی از گشودن تحقیقات پیرامون کم و کیف این حمله مسلحانه خبر دادند.

ناصرالدین الشاعر از رهبران جنبش حماس و یکی از اساتید دانشگاه ملی نجاح است که در پی این سوء قصد به منظور درمان به بیمارستان رفیدیا منتقل گردید.

در همین راستا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، سوء قصد نافرجام به ناصرالدین الشاعر را محکوم کرد و تحقیقات فوری به منظور مجازات عاملان آن را خواستار شد.

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس گفت: ترور نافرجام دکتر الشاعر شخصیت دانشگاهی، زنگ خطری است که نشان می دهد برخی سعی بر ضربه زدن به بافت اجتماعی فلسطین را دارند.

سخنگوی حماس افزود: ما در جنبش حماس نسبت به اظهارات غیرمسئولانه و تحریک آمیز داخلی و تحریک برای فتنه انگیزی بین مردم و گروه های ملی که اینگونه جنایات در نتیجه آنها رخ می دهد، ابراز تاسف می کنیم.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم سوء قصد به الشاعر را به شدت محکوم کرد و این اقدام را عبور خطرناک از تمام خط قرمزها برشمرد.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هم شامگاه جمعه در تماس تلفنی با الشاعر در جریان وضعیت سلامت وی قرار گرفت.

کد خبر 5544489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha