جنبش حماس:

مقاومت تا زوال رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت

مقاومت تا زوال رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت

سخنگوی جنبش حماس ضمن تمجید از مقابله جوانان فلسطینی با یورش نظامیان صهیونیست به نابلس، تأکید کرد که مقاومت ملت فلسطین جز با زوال رژیم اشغالگر متوقف نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» امروز یکشنبه اعلام کرد که انتفاضه جاری و مستمر علیه اشغالگران صهیونیست در کرانه باختری اشغالی ثابت می‌کند که مقاومت مردم فلسطین جز با زوال رژیم اشغالگر متوقف نخواهد شد و نابلس، جنین و همه شهرهای کرانه باختری شکست ناپذیر باقی خواهند ماند.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس در بیانیه‌ای کوتاه، به توده‌های مردم فلسطین و جوانان مقاومت که با رشادت‌های فراوان قیام و با تمام قدرت با هجوم رژیم صهیونیستی به شهر نابلس مقابله کردند، درود فرستاد و تأکید کرد انتفاضه مردم فلسطین در کرانه باختری تا شکست تمام اهداف رژیم اشغالگر و ریشه کن کردن آن از سرزمین فلسطین ادامه خواهد یافت.

القانوع تأکید کرد: درگیری‌های مستمر در شهر نابلس و پاسخ مردم فلسطین به رژیم اشغالگر صهیونیستی با روحیه رزمی بالا، گواه شجاعت و توانایی این مردم برای ادامه مقاومت و مبارزه رو به رشد علیه این رژیم است.

گفتنی است که در جریان درگیری‌های شدید فلسطینیان با نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی که بامداد امروز یکشنبه در مجاورت شهر قدیمی نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی رخ داد، دو جوان فلسطینی شهید و دست کم ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

این در حالی است که نظامیان صهیونیست همزمان با یورش به نابلس به چند شهر دیگر کرانه باختری نیز یورش بردند و شماری از فلسطینیان را بازداشت کردند.

کد خبر 5545750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha