خاخام صهیونیست فاش کرد؛

رشد چشمگیر شمار صهیونیست‌ها در امارات

رشد چشمگیر شمار صهیونیست‌ها در امارات

خاخام ارشد شورای یهودیان امارات گفت که جامعه یهودیان(صهیونیست ها) در این کشور در دو سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و آنها چندین رستوران و عبادتگاه مخصوص به خود در سراسر امارات دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، «ایلی عبادی» خاخام ارشد شورای یهودیان امارات از گسترش جامعه یهودیان (صهیونیست‌ها) در امارات و رسیدن شمار آنها به بیش از ۶۰۰ عضو از زمان امضای توافقنامه ابراهیم خبر داد.

بر اساس این گزارش، ایلی عبادی در مصاحبه با نسخه انگلیسی وب سایت صهیونیستی «i۲۴ News» گفت که جامعه یهودیان در امارات طی دو سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

این خاخام صهیونیست پس از امضای توافقنامه ابراهیم در سال ۲۰۲۰ که با میانجیگری ایالات متحده بین تل آویو و تعدادی از کشورهای عربی از جمله امارات متحده عربی امضا شد، کار خود را در این کشور آغاز کرد.

به گفته ایلی عبادی، توافقات ابراهیم تأثیر مثبتی بر زندگی جامعه یهودیان در امارات داشته است و هنگامی که او به امارات رفت، تعداد اعضای جامعه یهودی در این کشور کمتر از ۲۰۰ نفر بود، اما اکنون این تعداد حداقل ۶۰۰ نفر و شاید بیشتر است. وی افزود: ما بیش از پنج یا شش رستوران یهودی و عبادتگاه‌های زیادی در سراسر امارات داریم.

بنا به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، خاخام عبادی در آوریل گذشته اعلام کرده بود که مذاکرات برای ایجاد اولین محله یهودی نشین در امارات که شامل دانشکده‌ها و مؤسساتی برای هزاران یهودی است، در جریان است.

این در حالی است که امارات قبلاً برنامه‌ای را برای تأسیس یک محله یهودی نشین در این کشور اعلام نکرده بود و خاخام صهیونیست نیز در آن زمان نگفت که درباره این موضوع با چه کسی مذاکره و رایزنی کرده است.

در همین رابطه، فعالان فضای مجازی اخیراً تصویری از «ایلی عبادی» منتشر کردند که در مسجد جامع ابوظبی در حال سخنرانی برای اماراتی‌ها بود و خشم گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت.

گفتنی است از زمان امضای توافق عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۰، طرفین ده‌ها توافق دوجانبه امضا کردند که اقتصاد و بازرگانی در رأس این توافق‌ها قرار داشته است. بن زائد با خیانت به آرمان فلسطین زمینه افزایش حضور صهیونیست‌ها در امارات را فراهم کرده است.

کد خبر 5545706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نسیم IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      0 0
      اصلا قبولشون ندارند . حالا چرا این قوم ننگ جنایتکار را با اینکه می دانند قبول کردن حتما پشت پرده اجبار اهرم فشار خود آمریکا بوده