پرونده«قمار عادی سازی»/۳؛

اکثر مردم امارات، بحرین و عربستان مخالف عادی‌سازی روابط هستند

اکثر مردم امارات، بحرین و عربستان مخالف عادی‌سازی روابط هستند

نتایج جدیدترین نظرسنجی از سوی بنیاد مطالعات آمریکایی واشنگتن، نشان می‌دهد که اکثریت مردم امارات و بحرین مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، بر اساس نتایج نظرسنجی جدید بنیاد مطالعات آمریکایی واشنگتن، پیرامون مساله عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با امارات، بحرین و عربستان، بیش از دو سوم مردم این کشورها مخالفت خود را با توافقنامه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند.

این نظرسنجی که دو سال پس از عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی انجام شده، نشان می‌دهد که ۷۱ درصد از اماراتی‌ها و ۷۶ درصد از مردم بحرین مخالف توافق عادی‌سازی روابط با اشغالگران اسرائیلی هستند.

همچنین نتایج این نظرسنجی حاکی از مخالفت ۷۵ درصدی مردم عربستان با عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس است.

گفتنی است روز گذشته نیز مردم مغرب که دولت آن به روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پیوسته، با برگزاری تظاهراتی گسترده سفر ژنرال آویو کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به رباط را محکوم کرده و علیه عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس به شدت اعتراض کردند.

همچنین ایتان دانگوت مشاور سابق وزیر امنیت رژیم صهیونیستی اخیراً در گفتگویی اذعان کرده است که با وجود تلاش‌های فراگیر تل آویو برای تقویت عادی سازی روابط با دولت‌های عربی، مخالفت مردم این کشورها مانع پیشبرد این روند شده است.

کد خبر 5541749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی ابراهیمی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      0 0
      سلام باعث شرم وشرمنده گیست برای دولت‌های کشورهای عربی ومسلمان که بخواد با رژیم صهیونیستی وضدبشری روابط.ورابطه عادی سازی داشته باشند.