۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۲۷

مدیرکل شیلات استان اردبیل تاکید کرد؛

استفاده از علوم دانش بنیان زمینه‌ساز اشتغالزایی پایدار در اردبیل

استفاده از علوم دانش بنیان زمینه‌ساز اشتغالزایی پایدار در اردبیل

اردبیل-مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: استفاده از علوم نوین مبتنی بر دانش‌بنیان اسباب ایجاد اشتغال پایدار در اردبیل بوده که سعی در پیاده‌سازی این طرح در حوزه تولید آبزیان داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد الله‌بخش صبح چهارشنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: مقام معظم رهبری با درک حساسیت جامعه و نیاز کشور به اشتغال بر پایه علم و دانش امسال را به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامیدند.

وی با اشاره به اینکه کشور در گذر از مرحله تولید سنتی به مرحله علم و صنعت رسیده است، خاطرنشان کرد: زمینه‌های تحقق منویات مقام معظم رهبری مهیاست و معتقدیم استفاده از علوم نوین مبتنی بر دانش‌بنیان اسباب ایجاد اشتغال پایدار است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل به نقش بی بدیل شیلات در توسعه اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: و افزود: توجه رهبر انقلاب اسلامی به اقتصاد و معیشت مردم دغدغه تمامی مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی است و این امر وظیفه و تکلیف را در خدمت‌رسانی به مردم بیش می‌کند.

الله‌بخش ادامه داد: تولید با استفاده از علوم دانش بنیان بسترساز اشتغالزایی پایدار و ایجاد قدرت در کشور خواهد شد که تأثیر تحریم‌های اقتصادی را نیز به شدت کاهش خواهد داد.

وی بیان کرد: در این بین سهم شیلات در افزایش تولید و توسعه اقتصادی استان و کشور جایگاه ویژه ای می‌باشد که در استان اردبیل به این جایگاه بهایی بسیار بالا داده شده است.

مدیرکل شیلات استان صنعت آبزی پروری را در بحث تولید و رفع محرومیت‌ها و توسعه اقتصادی امری کلیدی عنوان کرد و افزود: هرقدر نگاهمان به شیلات و صنعت آبزی پروری اقتصادی‌تر و واقع بینانه تر باشد به همان میزان در توسعه اجتماعی و اقتصادی منطقه هم می‌تواند تأثیر چشمگیری داشته باشد.

کد خبر 5548529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha