۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۴

امامی‌راد در تذکر شفاهی:

اقدام شجاعانه دولت در حذف ارز ترجیحی جلوی رانت‌خواری را گرفت

اقدام شجاعانه دولت در حذف ارز ترجیحی جلوی رانت‌خواری را گرفت

نماینده مردم چناران در مجلس گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام شجاعانه دولت بود که جلوی رانت‌ اقتصادی و سوءاستفاده از بیت‌المال را گرفت ولی متاسفانه نظارت ضعیف بر بازار باعث گرانی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین امامی‌راد نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ مردادماه) در صحن علنی مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی، گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام شجاعانه دولت بود که جلوی رانت‌های اقتصادی و سوءاستفاده از بیت‌المال را گرفت ولی متأسفانه نظارت ضعیف بر بازار، باعث گرانی و قیمت‌های شناور شده و متغیر را به وجود آورده است که این امر باعث نارضایتی مردم و به آخوری چرب برای نشخوارکنندگان جریان اپوزیسیون و دشمنان قسم خورده نظام شده است.

نماینده مردم چناران در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، بیان کرد: خروجی تصمیمات مجلس و دولت در بحث نرخ‌گذاری گندم و افزایش قیمت آن بارقه امیدی در دل کشاورزان گندمکار ایجاد کرد ولی تأخیر در پرداخت پول گندم، فریاد کشاورزان را در آورده است.

وی با تأکید بر اینکه باید عشایر را دریابید، عنوان کرد: عشایر، قشر زحمتکش و سخت‌کوشی هستند که یک چهارم پروتئین و لبنیات کشور را در سخت‌ترین شرایط و با کمترین امکانات تأمین می‌کنند.

امامی‌راد با بیان اینکه خرید تضمینی با آزاد کردن قیمت‌ها و خرید دام خواسته زیادی نیست، اظهار کرد: حتماً اخبار سوزاندن دام و رها کردن دام‌ها در کوه و دشت را به دلیل گرانی نهاده‌ها و مشکلات عشایر شنیده‌اید. به داد آنها برسید.

کد خبر 5555025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      0 0
      با سلام اینگونه اقدامات شجاعت نیست ومبارزه با فساد هم نیست.دولت به رانتخواران ارز نمیدهد خب دولت مخارجش کم میشه ولی این وسط من بازنشسته که فقط درزندگی یه حقوق ثابت دارم مجبورم از درامد ثابتم هزینه گرانیهای های ویرانگر را پرداخت کنم.مطمین باشید انهایی که انقدرنفوذ دارند که از دولت رانت ارزی می گیرند