۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۳۷

عضو شورای شهر شوش:

اجساد مجهول دلیل نبود ظرفیت در سردخانه گلزار شهدای شوش است

اجساد مجهول دلیل نبود ظرفیت در سردخانه گلزار شهدای شوش است

شوش- عضو شورای شهر شوش گفت: به دلیل وجود اجساد مجهول الهویه، سردخانه گلزار شهدای شوش اکنون ظرفیت مناسبی ندارد.

حمیلا چرنگ نسبت به انتشار صدای مردمی در ارتباط با نبود فضا برای نگه‌داری متوفی در سردخانه گلزار شهدای شهر شوش واکنش نشان داد و به خبرنگار مهر بیان کرد: یکی از دلایل نبود کابین خالی در سردخانه گلزار شهدای این شهر وجود اجساد مجهول‌الهویه است.

وی گفت: شهرداری در حال پیگیری است تا اجساد مجهول‌الهویه در سردخانه گلزار شهدای شوش با دستور قضائی برای خاکسپاری به آرامستان داده شود.

عضو شورای شهر شوش: با خاکسپاری این اجساد مجهول‌الهویه تعداد زیادی از کابین‌های سردخانه خالی خواهند شد و مشکلی در نگه‌داری دیگر متوفیان وجود نخواهد داشت.

چرنگ به خرابی برخی کابین‌های سرخانه اشاره کرد و گفت: به گفته شهردار، سه کابین از سردخانه نیاز به تعمیر و بازسازی دارند که در اولین فرصت کابین‌های سردخانه بازسازی می‌شوند.

عضو شورای شهر شوش بیان کرد: با خاکسپاری اجساد مجهول‌الهویه نگه‌داری شده در سردخانه گلزار شهدای شوش مشکل نبود کابین خالی برای دیگر متوفیان برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: شهرستان شوش به یک سردخانه بزرگ و مجهز نیاز دارد اما با توجه به وضعیت نامناسب مالی شهرداری احداث این سردخانه از سوی شهرداری در وضعیت فعلی امکان پذیر نیست.

چرنگ گفت: امید است که فرماندار، نماینده مردم شوش در مجلس و دیگر مسئولان شهری فکری به حال این موضوع داشته باشند.

کد خبر 5560360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha