۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۵۶

با هدف نوسازی بافت‌های فرسوده؛

۴۰ پروژه بازآفرینی در نقاط مختلف اردبیل اجرا می‌شود

۴۰ پروژه بازآفرینی در نقاط مختلف اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۴۰ پروژه بازآفرینی در نقاط مختلف استان اردبیل با هدف نوسازی بافت‌های فرسوده اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محبوب حیدری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۰ پروژه بازآفرینی در نقاط مختلف استان اردبیل با هدف نوسازی بافت‌های فرسوده اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه احیای بافت‌های فرسوده در شهرهای دیگر هم در دستور کار قرار گرفته است، گفت: این پروژه‌ها در قالب احیای بافت‌های فرسوده، احداث خانه محله و کتابخانه در اردبیل، مشگین شهر، پارس آباد، و خلخال اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: با تکمیل پروژه‌ها استان اردبیل از این لحاظ به میانگین کشوری نزدیک می‌شود و علاوه بر اینها برای تأمین قیر رایگان برای اجرای طرح‌های عمرانی در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفته است.

حیدری با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن یکی از برنامه‌های اصلی دولت برای خانه دار کردن اقشار مختلف مردم بوده است، افزود: از زمان شروع ثبت‌نام، در این استان ۹۳ هزار و ۷۸۰ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۳۲ هزار و ۸۰۰ نفر واجد شرایط دریافت مسکن شناخته شدند.

وی افزود: مجموع اعتبارات پروژه‌های راه و شهرسازی استان اردبیل ۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است که علاوه بر این ۲ هزار میلیارد ریال هم تهاتر نفتی برای استان مد نظر قرار گرفته و در بحث تسهیلات بانکی هم هر سال ۱۵ هزار الی ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای مسکن اختصاص داده می‌شود.

کد خبر 5565533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha