۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۳۰

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

روند کاهشی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی ادامه دارد

روند کاهشی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی ادامه دارد

مشهد - رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روند کاهشی موارد ابتلا و بستری کرونا در خراسان رضوی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پهلوان‌کاشی با بیان این‌که روند کاهشی تعداد بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در خراسان رضوی ادامه دارد، اظهار کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌ویژه استفاده از ماسک و واکسیناسیون، مهم‌ترین عامل در خروج از موج هفتم کرونا و کنترل همه‌گیری محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که طی شبانه روز گذشته ۱۰۱ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند، اضافه کرد: سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۸۶ نفر است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید - ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در حال حاضر ۳۱۳ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۲۳۲ نفر از این تعداد متعلق به این دانشگاه هستند.

وی افزود: ۸۷ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان خراسان رضوی بستری هستند که بیشتر این افراد یا واکسنی دریافت نکرده و یا واکسیناسیون ناقص داشته‌اند.

وی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته ۴۶۶ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت و یا اورژانس بیمارستان‌ها به‌صورت سرپایی مراجعه کردند.

کد خبر 5573513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha