۶ شهریور ۱۴۰۱، ۷:۴۸

معاون وزیر بهداشت عنوان کرد؛

واکسیناسیون دوز سوم رضایتبخش نبوده است

واکسیناسیون دوز سوم رضایتبخش نبوده است

معاون بهداشت وزارت بهداشت، با اشاره به تزریق نزدیک به ۱۵۴ میلیون دوز واکسن کرونا در کشور، گفت: پوشش دوز سوم، رضایتبخش نبوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال حیدری، شنبه شب ۵ شهریور ۱۴۰۱ در گفتگوی تلویزیونی، افزود: در حدود ۱۵۴ میلیون دوز واکسن کرونا در سه نوبت اول، دوم و سوم در کشور انجام شده که تزریق دوز اول و دوم، خوب بوده است.

وی به نقش مردم در مشارکت برای واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم باعث شد تا شرایط کشور به حالت عادی باز گردد.

حیدری ادامه داد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که پوشش دوز اول واکسن کرونا در کشور به مرز ۹۵ درصد رسیده و دوز دوم نیز در برخی از استان‌ها در حدود ۸۵ درصد است.

وی گفت: متأسفانه در پوشش دوز سوم واکسن کرونا، آن طور که انتظار داشتیم نبود و عادی انگاری در جامعه شکل گرفته، به رغم اینکه واکسن به اندازه کافی وجود دارد.

کد خبر 5574362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
      3 5
      تبلیغات منفی طب سنتی و بعضی از طلبه ها و عطاری ها است بر عدم تزریق واکسن و فروش محصولات خودشان است برای آگاهی بیشتر مردم از کارمندان دولتی و خانواده های انها و صدا وسیما استفاده شود
      • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
        0 0
        مردم آگاه شدن نه ساده انگار.
      • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
        0 0
        تبلیغات منفی طب سنتی؟! یعنی اینقدر ساده و سطحی بین هستید شما. آمار کشته های زیادی که بر اثر انفولانزا و موارد دیگه بوده و به اسم کرونا جا زدن تا با القاح ترس، شما رو موش ازمایشگاهی بکنن، براتون قابل هضم نیست آیا؟ بالعکس این وزارت بهداشت هستش که علیه طب سنتی موضع گرفته.حیف که هنوز ماهیت وزارت بهداشت
      • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
        0 0
        کاملا برعکس فرمایش بعضیها فوتیهای کرونا را ناشی از انفلوانزا ودیابت وسکته وایست قلبی معرفی کردند وامار واقعی بیش از اینها بود کسی از ایست قلبی تست کرونا نمیگرفت بسیاری افراد درخانه فوت کردند نه بیمارستان به حساب سکته وذات الریه ولخته خون و...بردند دفن کردند ولی کرونا بود
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
      0 0
      عادی انگاری تقصیر خودتان است وقتی جلوی تجمعات ومسافرت و...را نگرفتید امروز یکی از مراکز خدمات جامع سلامت بودم هیچکدام از پرسنلتان ماسک نداشتند مدام در صورت من وبچه ام سرفه شدید میکردند البتهمربوط به خراسان شمالی است واکسن بدون ماسک وهرروز یک برنامه تجمعی در کشور واقعا واکسیناسیون فایده دارد؟
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
      0 0
      وزیر محترم خودتان در دولت قبلی که هنوز وزیر نبودند فرمودند این واکسنها برای نسل کشی وعقیم سازی وکشتن ایرانیهاست زنجبیل و...تبلیغ میکردند فاتحه افکار ملت را خواندند چطور وقتی وزیر شدند واکسنها دیگه ایراد نداشتند؟
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      0 0
      وزارت بهداشت علیه طب سنتی تبلیغ منفی که نکرده حمایت هم میکند مردم فهمیده اند طب سنتی نمیتواند جوابگو باشد مثل کلینیک ترک اعتیاد که معتادی را درمان نکرده.ایا واقعا طرفداران طب سنتی در خانواده خودشان بیماریهای مهلک را با زنجبیل ودمنوش درمان میکنندیا فقط اینارو به مردم عامی ساده میفروشند؟