۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۳۵

میرشاد ماجدی:

حساب فدراسیون را «پُر» تحویل دادم/ انتخاب قطعی من اسکوچیچ است

حساب فدراسیون را «پُر» تحویل دادم/ انتخاب قطعی من اسکوچیچ است

سرپرست سابق فدراسیون فوتبال گفت: انتخاب من اسکوچیچ است و بجز او پای هیچ نامه‌ای را امضا نخواهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست سابق فدراسیون فوتبال پس از ریاست مهدی تاج در فدراسیون فوتبال گفت: به هر حال آقای تاج یک بار دیگر توانست به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد. امیدواریم این بار آقای تاج آورده خوبی برای فدراسیون فوتبال داشته باشد. 

فدراسیون فوتبال نیاز به ثبات داشت و این صندلی لغزان به آرامش برسد. به هر حال فکر می کردم تعداد آرای من بیشتر از 25 رای باشد اما اعضای مجمع اعتقادشان این بود که باید کسی آنجا قرار بگیرد که تجربه داشته باشد.

ماجدی ادامه داد: عدد قابل توجهی در حساب فدراسیون فوتبال است که امیدوارم بعدا نگویند حساب فدراسیون خالی است. 

وی ادامه داد: من اصلا نمی دانستم که انتخابات لغو شده است. 

وی در پاسخ به این پرسش که شب گذشته لغو مجمع اعلام شده بود گفت: من آن زمان در شبکه ۳ بودم و بعد از اینکه دیگران متوجه شدند من هم متوجه شدم آن هم زمانی بود که از شبکه ۳ بیرون آمدم. بعداً با صحبتی که با اعضای هیئت رئیسه داشتم قرار شد انتخابات رأس ساعت اعلام شده صورت بگیرد.

ماجدی در پاسخ به این پرش که آیا این موضوع تأثیری در انتخابات هم داشت یا خیر افزود: من همیشه سعی کرده ام از خودم و از افراد دیگر محافظت کنم لذا هیچ دخل و تصرفی در بحث کمیته بدوی و دبیرکلی نداشتم و امروز هم به عنوان سرپرست از جای خودم بلند شدم و در جایگاه نامزدها نشستم. چون تا حق و حقوق برای همه عادلانه تقسیم شود.

سرپرست سابق فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا نگرانی برای تعلیق فدراسیون فوتبال وجود داشت یا خیر گفت: بالاخره قرار شده بود یک مجمعی برگزار شود. نمایندگان AFC و فیفا هم حضور داشتند. یک سری دغدغه‌ها جناب آقای کامرانی فر داشت و هنوز هم به آن اعتقاد دارد و تلاش کردند تا مجمع برگزار شود.

وی در پاسخ به این پرسش چرا باید انتخابات لغو می‌شد ادامه داد: من چیزی ندیده ام. صحبتی با من نشده بود. نکاتی را آقای کامرانی فر بیان کردند که باید از خودشان سوال کنید.

ماجدی در پاسخ به این پرسش که آیا انتخابات قانونی برگزار شد یا خیر، تصریح کرد: بله، کاملاً قانونی برگزار شد.

سرپرست سابق فدراسیون فوتبال افزود: اختلافاتی که آقای قنبرزاده گفته بین من و تاج وجود دارد را باید خود ایشان توضیح دهد نه من. آقای تاج به عنوان رئیس انتخاب شده وظیفه همه ما است که به او کمک کنیم نه به آقای تاج بلکه به فدراسیون فوتبال، به تیم ملی و به مردممان که نگران تیم ملی هستند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری مهر که آیا اسکوچیچ می‌ماند یا کی روش می‌آید، اظهار داشت: زمانی که در فدراسیون فوتبال باشم نظر من اسکوچیچ است حتی اگر مربی دیگری را هم بیاورید امضای من پای آن مربی نخواهد بود. باز هم تکرار می‌کنم هر مربی ای که بیاید امضای من پای آن نخواهد بود.

کد خبر 5577132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      1 0
      با اسکو یا بدون اسکو قرارنیست درجام جهاننی معجره گر باشیم ولی تغییرات به مذاق دلالها و برنامه نوبسان ویلموتس دوباره تشریف آوردند بیت المال را حراج کنند.
    • محسن IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      0 0
      دمت گرم
    • یزدان IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      0 0
      این مثال که آدم از یک سوراخ دو با گزیده نمیشه دروغه با آمدن آقای تاج ما دو بار گزیده خواهیم شد