۱۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۱۵

امیر رحیم‌زاده:

شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد

شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد

فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور گفت: شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر قادر رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور در سالروز پدافند هوایی در جمع کارکنان این قرارگاه گفت: دهم شهریور که به‌عنوان روز پدافند هوایی نامگذاری شده، فرصتی مناسب و مغتنم برای تجلیل از ایثارگری‌ها، مجاهدت‌ها و رشادت‌های غیور مردان پدافند هوایی است و این عزیزان با عزم و اراده‌های انقلابی و جهادی خود، بزرگترین دستاوردها را برای برقراری امنیت آسمان ایران اسلامی و خدمت به مردم به ارمغان آورده‌اند.

وی افزود: امروز پدافند هوایی به پشتوانه خون مقدس شهدا، برخورداری از نیروی انسانی مؤمن، غیرتمند و متخصص و تحت هدایت‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های راهبردی، فنی، تکنولوژی و صنعت دفاعی به دست آورده که نتیجه این اقتدار دفاعی ایجاد امنیت و آسایش برای ملت است.

امیر رحیم‌زاده گفت: تمرین انواع روش‌های مختلف دفاعی موجب شده شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور در بالاترین سطح آمادگی و توان رزمی قرار داشته باشد.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور خاطرنشان کرد: به واسطه تلاش نیروهای پدافند هوایی، آسمان کشور امروز امن‌ترین آسمان برای عبور پروازهای دارای مجوز و ناامن‌ترین آسمان برای متجاوزان احتمالی است که قصد تهدیدی نسبت به فضا و آسمان کشور را دارند.

کد خبر 5579827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha