۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۳۱

در گفتگو با مهر عنوان شد:

کی‌روش هیچ کمکی به فوتبال ایران نمی‌کند/ برخورد زننده با اسکوچیچ

کی‌روش هیچ کمکی به فوتبال ایران نمی‌کند/ برخورد زننده با اسکوچیچ

کارشناس فوتبال ایران بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی فوتبال را غیر قابل قبول توصیف کرد و گفت: اگر قرار بود این مربی کمکی به تیم ملی و فوتبال ایران کند در هشت سال انجام داده بود.

فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، بازگشت کارلوس کی روش به فوتبال ایران را بی فایده توصیف کرد و گفت: کاملاً با این اتفاق مخالفم! با صراحت می‌گویم کی روش دیگر کاری برای فوتبال ما نمی‌تواند انجام دهد. او در هشت سالی که بود تمام توان خود را گذاشت. من درک نمی‌کنم چرا باید دوباره به او فرصت داده می‌شد تا برگردد.

کارشناس فوتبال ایران درباره جدایی دراگان اسکوچیچ افزود: من تصمیم گیرنده نیستم اما به عنوان یک ایرانی می‌توانم بگویم نحوه خداحافظی با او زننده بود. اگر قرار بر این تصمیم بود باید خیلی مناسب‌تر با او برخورد می‌شد.

کی‌روش هیچ کمکی به فوتبال ایران نمی‌کند/ برخورد زننده با اسکوچیچ

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: من متوجه نمی‌شوم یک مدیر پس از یک هفته می‌تواند تصمیم به این بزرگی را بگیرد. به هر حال هیچ اتفاق زیبایی رخ نداد و همه چیز به بدترین شکل ممکن رقم خورده است.

او انتقادات خود نسبت به بازگشت کارلوس کی روش را اینگونه ادامه داد: اگر قرار بود مربی دیگری بیاید واقعاً افراد زیادی بودند که آرزو می‌کنند روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ بنشینند. من اصلاً احساس خوبی به این تغییر ندارم.

آشوبی راجع به احتمال تغییر در لیست بازیکنان بخصوص افرادی که از کی روش در این چند سال تندترین انتقادات را می‌کردند، گفت: واقعاً دیگر چیزی بعید نیست اما من زمانی را نمی‌بینم که کسی بخواهد دست به این کارها بزند.

کی‌روش هیچ کمکی به فوتبال ایران نمی‌کند/ برخورد زننده با اسکوچیچ

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: به هر حال الان کی روش سرمربی شده است. باید از تیم ملی ایران هر نوع حمایتی را کرد. بازیکنان تیم ملی قطعاً برای اعتلای اسم ایران در جام جهانی بازی خواهند کرد و مهم‌ترین اصل حمایت همیشگی از این بازیکنان است.

کد خبر 5584545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدعلی IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      0 0
      جمع کن بابا...حالا اسکوچیچ چ کمکی میکرد مثلا.. با اون دفاع شل و ول/ عدم وجود شخصیت تیمی/ عدم وجود شخصیت کاریزماتیک سرمربی/ ترس از بازی تیم های بزرگ جهان/ برخورد کودکانه با اعتراض بازیکنان/... بازم بگم
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      0 0
      هنوز دیر نشده تاج و کی‌روش باید بروند هیچکدام بدرد بخور نیستند
    • صادق IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      0 0
      تاج باید محاکمه بشه کیروش حقوق نمی خواد حتما میخواد بگه ارزان گرفتمش اون منت می‌بره جام جهانی که نتوانسته بره مال اسکوچیچ بدبخت بهش دادین همه حاضران پول بدن برن جام جهانی
    • Amir IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      0 0
      جناب آشوبی لطفا سرمربیگری تیم ملی را بپذیرید و با دانش بین المللی خود را به هر جایی به جای هیچ جا، برسانید
    • ناصر IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      0 0
      كاملا صحيح است برخورد مناسبي بامربي زحمت كش نشده .
    • زضااسدی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      0 0
      انشاالله تاج ودارودسته باشرمساری مواجه میشند!!؟؟ گرچه اینهابوقلمون رورکسفیدکردند!! ولی بااسکوچیچ رفتارایران زننده ودرشان ایرانی نبود!!؟؟
    • ع‌ IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      0 0
      پول‌مفتی‌از‌فوتبال ایران‌وکسب‌وجهه در‌جام‌جهانی‌برای‌تاج و‌کیروش‌چیز‌دیگری‌را‌نخواهد‌داشت
    • lor IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      0 0
      نام ایران🇮🇷خودم مخالف سرسخت کیروش بی تیم و تاج اشغال فاسدم اما بخاطر نام ایران 🇮🇷 و جلوگیری از دوسته هواداران که ضررش به نام ایران میرسه و باعث خوشحالی عربستان و رقبای اسیایی میشه پس حمایت از نام ایران...همه با هم تیم ملی🇮🇷🇮🇷🇮🇷❤❤گناه اسکوچیچم.گردن اونا اخراجش کردن...به امید صعود نام ایران
    • مهدی IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      0 0
      خب ایشون که می فرمایند کی روش هیچ کمکی نمی کند خود شخص ایشون چه گلی به سر تیم و فوتبال زده اند که بنده با ۶۰ سال سن هنوز ندیدم اقا یه تیم باشگاههی را شما قهرمان که بعدا بیا حرف بزن ، وگرنه نشستن حرف مفت زدن کاری نداره
    • علی IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      0 0
      واقعا اعضای فدراسیون عقل تو سر شون نیست واقعا کی‌روش بیاد هیچ کاری نمی تونه انجام بده
    • IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      0 0
      هر فوتبالیستی کارشناس نیست. مثلا هر نظامی کارشناس جنگ نیست. هر کشاورزی کارشناس کشاورزی نیست. کارشناسی علم است. البته به قصد تخریب کیروش و تاج شما هرکسی را کارشناس میکنید. تاسف بابت ایت رفتار بچه گانه.