۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۰۳

حدادی مطرح کرد؛

اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری منطقه ۵ در مرز مهران

اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری منطقه ۵ در مرز مهران

معاون اجتماعی شهرداری منطقه ۵، به تشریح ویژه‌برنامه های فرهنگی این معاونت در مرز مهران پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله حدادی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این معاونت در مرز مهران گفت: در همکاری مشترکی با دوستان منطقه ۱۱، در تاریخ ۲۳ شهریور از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰:۳۰، در آخرین نقطه‌ای که زائران محترم و دلدادگان عزیز سیدالشهدا خاک مقدس جمهوری اسلامی را به سمت عراق ترک می‌کنند، انشاالله برنامه‌های جذابی را اجرا خواهیم کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۵ افزود: دو عدد ویدئو وال به مساحت ۲۴ متر مربع در محل مستقر شده و سیستم صوتی مجهزی قریب به ۳۰ باند و بوق تهیه شده است. همچنین در هماهنگی‌های صورت گرفته با مقامات محلی، امام جمعه‌های ایلام و مهران و رئیس سازمان تبلیغات در ایلام، یکی از مداحان منطقه غرب کشور، سرود سلام فرمانده را با گویش محلی اجرا خواهد کرد.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های هماهنگ شده، ادامه داد: یک گروه دمام زنی بسیار خوب در برنامه ما حضور خواهند شد و از همه مهم‌تر، یکی از تولیدات محلات منطقه ۵؛ سرودی با کیفیت و شعری مناسب، تنظیم، اجرا و تصویربرداری شده که قرار است تا روز دوشنبه آماده شده و اولین بار برای زوار اباعبدالله (ع)، رونمایی شود.

حدادی با بیان اینکه غرفه مادر و کودک در مجاورت محل اجرا، تعبیه شده است، گفت: در محل اجرا تونل مه پاش و سایه بان برای راحتی عاشقان خاندان عصمت و طهارت و تحمل پذیر کردن گرمای شدید محیط اجرا فراهم شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۵ در پایان با اشاره به بسته شدن موقتی مرزهای کشور به سمت عراق، تاکید کرد: به دلیل ازدحام جمعیت و اولویت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، در تمام فضاهای اجتماعی، پذیرای شهروندان هستیم و فضایی را جهت استراحت و پذیرایی از آنها فراهم کرده‌ایم تا در ادامه با تدابیر مسئولین امکان خروج از مرز فراهم شود.

کد خبر 5587002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha