۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۰۶

پوتین: تاکتیک های برق آسا علیه روسیه کارساز نبود

پوتین: تاکتیک های برق آسا علیه روسیه کارساز نبود

رئیس جمهور روسیه امروز در نشستی اقتصادی تصریح کرد: تاکتیک های برق آسا کارساز نبود و مسکو به سرعت اقدامات حفاظتی خود را اجرائی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد: روند دلارزدایی اجتناب ناپذیر است. روسیه بر فشارهای غرب فائق می آید. تاکتیک های برق آسا کارساز نبود و مسکو به سرعت اقدامات حفاظتی خود را اجرائی کرد.

رئیس جمهور روسیه در نشستی با موضوع بررسی مسائل اقتصادی تاکید کرد که کشورش با اطمینان با فشارهای خارجی مقابله می کند.

وی در ادامه افزود: تاکتیک های برق آسای اقتصادی- هجومی که روی آن حساب می کردند- کارساز نبود. این برای همه و برای آنها نیز آشکار است. ما به سرعت اقدامات حفاظتی مؤثر را اجرا کردیم. مکانیسم هایی را برای حمایت از صنایع کلیدی، بنگاه های اصلی و همچنین کسب و کارهای کوچک و متوسط راه اندازی کردیم.

پوتین تصریح کرد که هدف مسکو حفظ اشتغال و مشاغل، ارائه کمک های هدفمند به شهروندان، در درجه اول خانواده های دارای فرزند و بازنشستگان است.

این مقام روسیه تیر ماه سال جاری در سخنانی هشدار داده بود: استفاده بیشتر غرب از سیاست تحریم ها می تواند منجر به بروز عواقبی فاجعه بار برای بازار جهانی انرژی شود. بله، ما می دانیم که اروپایی ها در تلاش برای جایگزینی منابع انرژی روسیه هستند. با این حال، ما انتظار داریم که نتیجه چنین اقداماتی افزایش قیمت گاز در بازار لحظه ای و افزایش هزینه منابع انرژی برای مصرف کنندگان باشد.

رئیس جمهور روسیه ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ۱۴۰۰) در نطقی تلویزیونی اعلام کرد که در واکنش به درخواست دونباس در شرق اوکراین و همچنین به منظور «نازی زدایی و غیرنظامی‌کردن اوکراین»، فرمان آغاز «عملیات ویژه نظامی» در اوکراین را صادر می کند تا از مردمی که ۸ مورد سوءاستفاده و نسل کشی رژیم کی یف بوده‌ اند، حفاظت کند و اوکراین نیز از وجود «نئونازی‌ ها» پاکسازی شود.

کد خبر 5588257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha