۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۷

فرمانده انتظامی محلات:

سارقان باطری و تجهیزات خودروهای سنگین در محلات دستگیر شدند

سارقان باطری و تجهیزات خودروهای سنگین در محلات دستگیر شدند

محلات - فرمانده انتظامی محلات از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان باطری و دیگر تجهیزات و قطعات خودروهای سنگین با اعتراف به ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عباس محمدرضایی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری و دیگر تجهیزات و قطعات خودروهای سنگین در شهریور ماه سال جاری در شهرستان محلات، مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان تحقیق از شاکیان را آغاز و محل‌های وقوع این سرقت‌ها مورد بررسی قرار گفت.

وی ادامه داد: پس از بررسی دوربین‌های محل‌های وقوع و تحقیقات میدانی مشخص شد، باندی ۴ نفره از سارقان در محل‌های خلوت شهر اقدام به سرقت باطری و دیگر تجهیزات و قطعات خودروهای سنگین می‌کنند که بلافاصله دستگیری آنان در دستورکار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی محلات گفت: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، روز گذشته طرح دستگیری سارقان از سوی مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان اجرا و هر ۴ سارق، در یک اقدام به موقع دستگیر شدند.

سرهنگ محمد رضایی بیان کرد: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به ۶ فقره سرقت از باطری‌ها و دیگر تجهیزات و قطعات خودروهای سنگین معترف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کد خبر 5588770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha