۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۰۱

معرفی دوربین مداربسته بیسیم و انواع آن

معرفی دوربین مداربسته بیسیم و انواع آن

در این مطلب می خواهیم صفر تا ۱۰۰ دوربین های بیسیم و انواع دوربین های مداربسته سیم کارت خور را به شما معرفی کنیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته دوربین‌های مداربسته بی‌سیم در انواع مختلفی در بازار موجود شده است. اما در هنگام خرید ممکن است دچار تردید و شک شویم. ما در این مطلب می‌خواهیم صفر تا ۱۰۰ دوربین‌های بی‌سیم و انواع دوربین‌های مداربسته سیم کارت خور را به شما معرفی کنیم.

همچنین به شما کمک خواهیم کرد تا نصب به موقعیت خود بهترین دوربین مداربسته را انتخاب نمایید که در هنگام سرقت بتوانید تصاویر را به خوبی بازبینی نمایید.

اما سوال این است که به چه دلیلی می‌خواهید دوربین مداربسته بخرید؛ برای نظارت یا جلوگیری از سرقت؟

اگر برای نظارت دوربین می‌خواهید پیشنهاد ما استفاده از دوربین مداربسته بی‌سیم است.

دوربین مداربسته بی‌سیم

دوربین مداربسته بی‌سیم بدون نیاز به کابل کشی و تنها با یک برق متصل می‌شوند و از طریق نرم افزار مربوط تصاویر را روی گوشی نمایش می‌دهند. این دوربین مداربسته بی‌سیم در انواع مختلفی در بازار ایران موجود است؛ به طور مثال امسال دوربین‌های مداربسته سیم کارت خور از محبوبیت بالایی برخوردار شده و فروش قابل توجهی را به خود اختصاص داده‌اند. اما باید بدانید دوربین‌های بی‌سیم در فروشگاه اینترنتی کارپیما بیش از ۱۰۰ مدل تنوع دارند و هرکدام مناسب محیط مختلفی هستند.

بهترین برند برای خرید دوربین مداربسته بی‌سیم برند SNC است که در دنیا جز برندهای معتبر شناخته شده است.

دوربین‌های بی‌سیم در دو دسته تقسیم بندی می‌شود؛ تکی و پکیج.

دوربین‌های مداربسته بی‌سیم به صورت تک مستقیم به گوشی شما متصل می‌شود و از طریق وای‌فای تصاویر را برای شما ارسال می‌کند.

اما پک های دوربین مداربسته وایرلس دارای چند عدد دوربین + دستگاه است که تصاویر به دستگاه ارسال و روی آن ذخیره می‌شود و همانطور می‌توانید تصاویر را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

ما در این مقاله به شما چند نوع محبوب از دوربین‌های بی‌سیم را معرفی خواهیم کرد. اما شما می‌توانید قبل از خرید دوربین مداربسته با کارشناسان فروشگاه کارپیما مشاوره انجام دهید تا بهترین دوربین مداربسته که مناسب محیط شماست را معرفی کنند.

قابلیت‌های دوربین‌های مداربسته بی‌سیم + جزئیات

مکالمه دو طرفه: این قابلیت جز بهترین قابلیت‌های دوربین‌های بی‌سیم است؛ چرا که شما با نگه داشتن دکمه در گوشی می‌توانید مانند یک بی‌سیم صدای خودتان را در محلی که دوربین متصل است پخش کنید. علاوه بر آن می‌توانید صدای محیط را واضح بشنوید و آنلاین صحبت کنید.

دید در شب رنگی: این قابلیت در بعضی از مدل‌های دوربین‌های مداربسته بی‌سیم وجود دارد، به صورتی که می‌توانید از راه دور چراغ دوربین را خاموش و روشن نمایید تا تصاویر رنگی و کاملاً واضح برای شما نمایش داده شود.

چرخش ۳۶۰ درجه: این قابلیت هم در دوربین‌های بی‌سیم در تعدادی از آنهاست و از راه دور می‌توانید به ۴ جهت دوربین را بچرخانید و به جای نصب چندین دوربین مداربسته با نصب یک عدد دوربین چرخشی بی‌سیم تمامی محیط خودتان را مشاهده نمایید.

ضبط صدا و تصاویر: قابلیت ضبط صدا و تصاویر بر روی کلیه دوربین‌های بی‌سیم است و با گذاشتن یک رم داخل دوربین‌های مداربسته بی‌سیم می‌توانید تا چندین روز تصاویر را به همراه صدا ضبط نمایید.

اتصال به وای‌فای و سیم کارت: دوربین‌های وای‌فای به راحتی به وای‌فای متصل می‌شوند تا تصاویر را بر روی گوشی شما ارسال کنند. اما مزیت دوربین‌های مداربسته سیم کارت خور به این است که دیگر نیازی به مودم نیست و تنها با اتصال یک سیم کارت به دوربین‌های بی‌سیم می‌توانید دوربین را به اینترنت اتصال دهید.

حساس به حرکت: سنسور حساس به حرکت این امکان را به شما می‌دهد تا با فعال کردن آن در مواقعی که کسی از جلوی دوربین رد شود آلارمی در اپلیکیشن دستگاه زده شود.

آلارم با قابلیت آژیر: در صورت فعال کردن این گزینه به محض رد شدن افراد از جلوی دوربین آلارم دستگاه به صدا در می‌آید و آژیر می‌کشد.

معرفی دوربین مداربسته بیسیم و انواع آن

دوربین مداربسته سیم کارت خور

اگر بخواهیم توضیحی درباره دوربین مداربسته سیم کارت خور دهیم این است که یکی از دلایلی که محبوبیت این دوربین‌ها زیاد شده است آسان بودن نصب و نیاز نداشتن به هیچ تجهیزات جانبی اضافه ای است.

در فروشگاه اینترنتی کارپیما چندین نمونه از دوربین‌های سیم کارتی موجود است که می‌توانید با مقایسه بهترین آنها را خریداری نمایید.

یکی از قابلیت‌هایی که به نسبت دوربین‌های بی‌سیم بیشتر شده این است که دوربین‌های مداربسته سیم کارتی قابلیت این را دارند که می‌توانند تا ۱۰ تا گوشی به وای‌فای دوربین متصل شوند و از اینترنت جهانی استفاده کنند.

نصب و راه اندازی این نوع دوربین‌ها بسیار آسان است.

دوربین‌های سیم کارتی رجیستر شده و سازگار با تمامی اپراتورهاست.

اکثر دوربین‌های سیم کارت خور چرخشی و بهترین برند آن SNC است.

معرفی دوربین مداربسته بیسیم و انواع آن

جمع بندی

برای خرید دوربین مداربسته می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کارپیما به نشانی www.karpeyma.com مراجعه کنید یا با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۳۵۸۶۲ در ارتباط باشید.

کارپیما به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را در دوربین‌های مداربسته داشته باشید. همچنین کارپیما با داشتن تنوع بیش از ۴۰۰ مدل دوربین مداربسته و فروش بدون واسطه شرایطی را فراهم می‌کند که می‌توانید از سراسر کشور خریدتان را نهایی کنید.

این فروشگاه خرید دوربین مداربسته را برای شما بسیار راحت کرده است و با قیمت‌های رقابتی که به شما ارائه می‌دهد این امکان را فراهم ساخته تا بدون واسطه از این فروشگاه دوربین‌های مداربسته را خریداری نمایید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5592415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha