رئیس شورای ملی فلسطین:

رژیم صهیونیستی بر پایه قتل و تحریف حقایق تاریخی تاسیس شده است

رژیم صهیونیستی بر پایه قتل و تحریف حقایق تاریخی تاسیس شده است

روحی فتوح رئیس شورای ملی فلسطین در سخنانی افزایش روزافزون قتل و کشتار فلسطینیان را ناشی از دکترین و تفکر مبتنی بر جنایت رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، رئیس شورای ملی فلسطین حمله روز گذشته نظامیان و شهرک نشینان اشغالگر صهیونیست به روستای قراوه بنی حسان در غرب سلفیت برای مصادره ابزارها و ادوات کشاورزی فلسطینیان را به شدت محکوم کرد.

روحی فتوح تاکید کرد که افزایش روزافزون قتل و کشتار فلسطینیان، بیانگر دکترین و تفکر مبتنی بر جنایت دولت رژیم صهیونیستی است.

وی اشاره کرد که رژیم صهیونیستی بر پایه کشتار، جنایت و تحریف حقایق و تاریخ پایه ریزی شده و کاملاً خارج از قوانین بین المللی و مبانی حقوق بشر رفتار می‌کند، زیرا می بیند که نهادهای بین المللی که مکلف به حمایت از ملت‌های تحت اشغال هستند، عملاً از این رژیم و جنایات آن حمایت می‌کنند و از هرگونه بازخواست و مجازات آن خودداری می‌کنند.

گفتنی است شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست روز گذشته در یورش به غرب سلفیت تلاش کردند که اراضی فلسطینی‌ها را مصادره کرده و تجهیزات آنها را سرقت کنند. در این رخداد که با واکنش فلسطینی‌ها همراه شد، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.

کد خبر 5609856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha