۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۸

کنعانی:

رخدادها و اجتماعات اعتراضی جاری در فرانسه را به دقت دنبال می‌کنیم

رخدادها و اجتماعات اعتراضی جاری در فرانسه را به دقت دنبال می‌کنیم

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما تظاهرات مردمی و اعتصابات وسیع در فرانسه را که مبتنی بر مطالبات مسالمت آمیز شهروندان این کشور است، به دقت دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به رخدادها و اجتماعات اعتراضی جاری در فرانسه گفت: ما تظاهرات مردمی و اعتصابات وسیع در فرانسه را که مبتنی بر مطالبات مسالمت آمیز شهروندان این کشور است، بدقت دنبال می‌کنیم.

کنعانی افزود: توسل به اجبار و خشونت برای باز گرداندن اعتصاب کنندگان به کار بدون توجه به خواسته‌های آنان و مقابله خشونت آمیز پلیس فرانسه با تظاهر کنندگان را محکوم می‌کنیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با بیان اینکه دورویی مقامات فرانسوی تأسف بار است، افزود: آنها از یکسو بر ارتکاب اقدامات قهری و خشونت بار که پیشتر نیز در مقابله با تظاهرات جلیقه زردها و خشونت پلیس این کشور در درگیری‌های نژادی سابقه داشته، اصرار می‌ورزند و از سوی دیگر ریاکارانه به موعظه و فضاسازی علیه سایر کشورها می‌پردازند.

کد خبر 5613407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      3 21
      آقای کنعانی یعنی شما با خشونت با معترضین برخورد نمی کنید ؟
      • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
        0 0
        اگر پای شبکه های خارج نشین بشینی میشه اینجور قضاوت کرد ،ولی اگر واقعیت رو ببینی ،نه پلیس ما ومسبولین خیلی مدارا کردند ،بیگناه بهشون تعرض هم شد
      • محمدحسین نقش آرا IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
        6 0
        معلومه که خشونت آمیز رفتارنمیکنن،این که هیچ حتی شکنجه گر ساواک هم که محاکمه میشد براش آب طالبی میاوردن، کجای دنیا انقدر نرم رفتار میکنن و انقدر محترمانه صحبت میکنند با مردم و پلیس حتی یه باتومم نمیزنه و فقط کتک میخوره؟؟؟؟؟؟!!!پلیس آمریکا و فرانسه چی؟