عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری

عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری

یک شهرک نشین صهیونیست در عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی زخمی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع خبری فلسطینی به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک شهرک نشین صهیونیست در عملیات ضد صهیونیستی در حد فاصل بین قلقیلیه و نابلس زخمی شد.

بر اساس اعلام منابع خبری، عامل عملیات، پس از اجرای موفقیت عملیات از محل عملیات دور شده است.

نیروهای صهیونیستی از ماه مارس یعنی از حدود شش ماه گذشته تا کنون حملات شبانه ای را در کرانه باختری اشغالی انجام می‌دهند که به ادعای آنها برای از بین بردن شبکه‌های مسلح و خنثی کردن حملات از سوی مبارزان آزادی خواه فلسطینی است.

گفتنی است، عملیات‌های مقاومت فلسطینیان در کرانه باختری هر لحظه رو به افزایش است و پیشتر «اور هیلر» خبرنگار نظامی شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود که بیشترین چیزی که سرویس‌های امنیتی اسرائیلی را نگران کرده، تبدیل شدن نابلس به جنین دوم است.

اگرچه رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان سعی دارند اوضاع امنیتی کرانه باختری را کنترل کنند، اما تنش بین فلسطینی‌ها و اشغالگران قدس روز به روز شدت می‌گیرد، تا جایی که مقامات صهیونیستی و آمریکایی نسبت به شروع انتفاضه جدید در این منطقه هشدار می‌دهند. سازمان امنیتی «شاباک» خواستار تشدید تدابیر امنیتی در شمال کرانه باختری شده و هشدار داده که کرانه باختری در حال خارج شدن از کنترل است و توصیه کرده که ارتش و سرویس‌های امنیتی تل‌آویو تدابیر امنیتی را پیش از اینکه اوضاع از کنترل خارج شود، تشدید کنند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم بارها تصاویری از صدها فلسطینی که با سنگ و گلوله به نظامیان اسرائیلی حمله می‌کنند، منتشر کرده و گفته‌اند که مبارزات دیگر متعلق به جنین یا نابلس نیست، بلکه این تصاویر از هر شهر و روستایی و حتی از توابع شهر قدس اشغالی هم دیده شده است. با این وجود دامنه فعالیت فلسطینی‌ها به سراسر کرانه باختری و قدس اشغالی کشیده شده است و مقامات اسرائیلی از انفجار اوضاع امنیتی بسیار نگران هستند.

کد خبر 5617026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha