۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۲۷

امام جمعه اراک تأکید کرد؛

لزوم هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه دشمنان

لزوم هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه دشمنان

اراک- امام جمعه اراک با اشاره به اینکه خط انقلاب خط عزت و سربلندی است، گفت: مردم باید هوشیار و بصیر باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه شهر اراک باقدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال گفت: با جنایت و جنایتکاری مخالف هستیم و در دفاع از امام و شهدا و آرمان های انقلاب، دفاع از ایمان و معنویت و تقوا پیشگام خواهیم بود.

امام جمعه اراک گفت: امام راحل خطی را ترسیم کرد که خط عزت و شرف و عظمت و استقلال و سربلندی ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در برابر هرزگی های شرق و غرب تنها راه متوسل شدن به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است و الگوی ما خانواده علی ابن ابی طالب (ع) است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم باید هوشیار باشند و با هوشیاری و بصیرت، رهبر فرزانه انقلاب را همراهی کنند و راه انقلاب را ادامه دهند.

وی با اشاره به ولادت امام حسن عسگری (ع) و وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: قلب ما برای اهل بیت خاندان عصمت و طهارت می تپد و استان مرکزی استان امام راحل و فرهیختگان است و همه باید پای آرمان های امام و انقلاب و ائمه بایستند و این جریان باید تا ظهور امام عصر و عدالت جهانی ادامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اینجا پایگاه اهل بیت عصمت و طهارت و سرزمین امام حسین است، امسال نزدیک به ۵ میلیون نفر از مردم ایران به کربلا مشرف شدند و نباید اجازه داد چنین جوانان انقلابی تحت تاثیر رسانه های بیگانه قرار گیرند.

امام جمعه اراک خطاب به فتنه گران گفت: به ملت و خون شهدا خیانت نکنید، اشوب و اغتشاش نکنید و امنیت کشور را به خطر نیندازید، ناموس، امنیت و اقتدار کشور مقدس است، عقده گشایی نکنید و بدانید که کشور امام زمان را همه با هم باید به پیشرفت برسانیم.

وی گفت: باید قدر عظمت و نعمت های کشور را بدانیم و با کمک هم مشکلات را برطرف کنیم، زیرا امریکا و اسرائیل، داعش و منافقین بدخواهنی هستند که به کمین ملت ایران نشسته اند.

کد خبر 5624262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha