۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۲۷

پلیس راهور تهران بزرگ:

از سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنید

از سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنید

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیک معابر شهر تهران، نسبت به سرعت و سبقت غیرمجاز در معابر خلوت شهر هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبحگاه امروز (پنج‌شنبه نوزدهم آبان‌ماه ۱۴۰۱) صورت گرفت، شاهد خلوتی در سطح معابر شهر تهران بودیم.

امروز پنج‌شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نشد و رفت‌وآمد خودروها به سهولت انجام شده و ترافیک روانی وجود دارد.

در بقیه معابر، ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران برخی رانندگان به فکر سرعت و سبقت در این معابر بیفتند و از خلوتی سطح شهر برای زودتر رسیدن استفاده کنند و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی‌کشی را داشته باشند که پلیس به این دسته از رانندگان توصیه می‌کند فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطرساز و خطر آفرین هستند لذا رانندگان باید با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی شهر تهران تردد کنند.

تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست در معابر خلوت مراقب افزایش سرعت‌ها و سبقت‌های خود باشند و از عجله و شتاب مخصوصاً در معابر خلوت خودداری کرده و همیشه و در همه حال با سرعت مقرره و حتی کمتر از آن در معابر خلوت تردد کنند.

کد خبر 5628938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha