۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۲۸

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی:

حمایت از فناوری‌های کوچک مقیاس عامل توسعه خراسان شمالی خواهد بود

حمایت از فناوری‌های کوچک مقیاس عامل توسعه خراسان شمالی خواهد بود

بجنورد- سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: بهره مندی از فناوری‌های کوچک مقیاس و اجرای این طرح‌ها زمینه ساز حرکت‌های جامع‌تر در مسیر توسعه اقتصادی استان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فخر موحدی پیش از ظهر شنبه در کارگروه اشتغال و توسعه خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بهره مندی از فناوری‌های کوچک مقیاس و اجرای این طرح‌ها زمینه ساز برای حرکت‌های جامع‌تر و کامل‌تر در مسیر توسعه اقتصادی استان خواهد شد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی ادامه داد: طرح‌های انتقال فناوری‌های کوچک مقیاس با سرمایه گذاری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در استان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این نوع طرح‌های فوق توجیه دار و اقتصادی هستند می‌توان تفاهم نامه‌ای ما بین معاونت رئیس جمهور و جهاد کشاورزی استان منعقد شود تا این طرح‌ها با سرعت بیشتری در استان عملیاتی شود.

فخر موحدی گسترش این طرح‌ها در نقاط محروم را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی متولی در شهرستان‌ها برای اجرای این طرح‌ها ضروری است.

وی در انتها گفت: انسجام بخشی به فعالیت‌ها برای اجرای طرح ترسیب کربن، فرش و گلیم، گیاهان دارویی و… بسیار مهم است زیرا با این انسجام بخشی توسعه صادرات استان هم رقم می‌خورد.

کد خبر 5630265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha