۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۵۲

رئیس سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران:

۱.۷ میلیون معلول در کشور تحت پوشش بهزیستی هستند

۱.۷ میلیون معلول در کشور تحت پوشش بهزیستی هستند

یزد- رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۷۰۰ هزار معلول در سطح کشور زیر پوشش سازمان بهزیستی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیمحمد قادری، روز پنجشنبه در حاشیه مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان کویر در یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان بهزیستی با گستره ای از خدمات و فعالیت ها بیش از ۵۰ خدمت متنوع به جامعه هدف خود ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های سازمان بهزیستی، شناسایی استعدادهای افراد دارای معلولیت در بخش های مختلف است، عنوان کرد: تلاش ما شناسایی این استعدادها و به منصه ظهور رساندن آنهاست و جشنواره تئاتر معلولان نیز در راستای اجرای همین رسالت برنامه ریزی و اجرا شده است.

رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: موضوع توجه به کیفیت اماکن و مجموعه های پژوهشی و آموزشی و دانشگاهی کمک می کند تا بتوانیم از ظرفیت معلولان به درستی استفاده کنیم.

قادری از راه اندازی مجموعه ای به اسم هنر درمانی در سازمان بهزیستی کشور خبر داد و گفت: این مجموعه تلاش می کند برای اوقات فراغت معلولان برنامه ریزی کند و دفتری نیز در سازمان بهزیستی وجود دارد که این امر را تولی گری می کند.

وی با بیان اینکه جامعه هدف بهزیستی در بخش های مختلف اکنون بالغ بر ۷ میلیون نفر هستند، اظهار داشت: یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از این تعداد دارای معلولیت های مختلف هستند.

کد خبر 5650287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمودنیکبخت RO ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      0 0
      آقای ریس جان عزیزتان یک بازرس بفرستین جرقویه که این بازرس اولا خدارادرنظرداشته باشدثانیامعلول رادرک کندتادرموردکارمندان وریس شعبه بخش جرقویه درددلمان رابیان کنیم ازدستشان اصفهان جرقویه سفلی اصفهان
    • محمودنیکبخت RO ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      0 0
      آقای ریس اگه میخواهی آه یک مشت معلول جسمی حرکتی ومعلول ذهنی وناشنوایی دامانت رانگیرداول خدادوم هم شمابه فریادمان برسین ازدست این گارمندان ورییس شعبه بهزیستی بازرسی بفرسین که اولاخدارادرنظرداشته ثانیه معلول رادرک کندبه اصفهان جرقویه سفلی بازرس بامعلول فرستاده این گزارش ملاقات کندتاشفاف سازی شود