۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۲۵

حدادی در تشریح جلسه کمیسیون شوراها:

اعضای کمیته تحقیق و تفحص از استان خراسان رضوی انتخاب شدند

اعضای کمیته تحقیق و تفحص از استان خراسان رضوی انتخاب شدند

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از تعیین اعضای هیئت تحقیق و تفحص از استان خراسان رضوی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

علی حدادی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون ۱۵ نفر از نمایندگان به عنوان عضو کمیته تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی انتخاب شدند.

وی بیان کرد: با رأی اعضای کمیسیون علی اصغر عنابستانی، محسن زنگنه، حسین امامی راد، علی جدی، جلیل رحیمی جهان آبادی، فاطمه مقصودی، محمدحسن آصفری، جلال رشیدی کوچی، حسن رزمیان مقدم، رسول فرخی میکال، محمد وحیدی، عباس گلرو، عبداله ایزدپناه، مهدی شریفیان و احسان ارکانی به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تصریح کرد: همچنین در نشست امروز کمیسیون ایراد شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها مورد بررسی قرار گرفت. شورای نگهبان برخی ایرادات را مجدداً به این طرح وارد دانسته و کمیسیون نیز بر نظر خود اصرار کرد. اگر در صحن مجلس نظر کمیسیون رأی بیاورد، برای بررسی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع خواهد شد.

نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین در نشست امروز کمیسیون طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس مورد بررسی قرار گرفت. ایراداتی در این طرح وجود داشت که برای رفع آن‌ها و جمع بندی نهایی به کمیته انتخابات در کمیسیون ارجاع داده شد.

کد خبر 5652488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha