۲ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۱۹

پیام شهدا برای جامعه امید و مبارزه با استکبار است

پیام شهدا برای جامعه امید و مبارزه با استکبار است

قزوین- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: پیام شهدا پیام روشن امید و مبارزه با استکبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی معبودی در سخنان پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین با اشاره به ورود پیکر مطهر ۸ شهید گمنام به استان قزوین اظهار کرد: شهدا برای برای دفاع از دین و ارزش‌های دینی و انسانی، در بیابان‌ها بی نام و نشان ماندند.

وی با بیان اینکه با ورود شهدا به کشور فضای شهر و کشور به معنویات الهی منور می‌شود، افزود: شهدا وقتی به کشور باز می‌گردند خواب زدگان از خواب غفلت بیدار می‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: مقام شهدا در قرآن همان زنده های جاویدانی هستند که طبق آیه قرآن در نزد خداوند متعال روزی می‌خورند.

وی تاکید کرد: آثار شهدا و آرمانی که به دنبال آن بودند هرگز از بین نمی‌رود و خداوند برای شهدا جایگاه والایی مشخص و تعریف کرده است.

حجت‌الاسلام معبودی با بیان اینکه جهاد از ارکان ایمان است، ادامه داد: شهدا مجاهد فی سبیل الله هستند که در راه خدا جهاد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با خون و آرمانی که شهدا دنبال می‌کردند امروز قله‌های پیشرفت در کشور در حال طی شدن است و امروز باید مراقب باشیم که که راه شهدا و پیام آنها منحرف نشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تاکید کرد: شهدا از مهم‌ترین دارایی یعنی جان خود نیز گذشتند تا ارزش‌های دینی و انسانی در جامعه پایدار بماند.

وی با بیان اینکه شهدا بر سر عهد و پیمان خود ثابت قدم مانده‌اند، اضافه کرد: امروز ما نیز باید در میدان‌های حساس انقلاب بی تفاوت نبوده و پشت سر ولایت باقی بمانیم.

حجت‌الاسلام معبودی با بیان اینکه پیام شهدا پیام روشن امید و مبارزه با استکبار بوده است، تصریح کرد: با درک هدف شهدا در سایه نظام دینی در سراسر عالم زندگی سعادتمندانه خواهیم داشت.

وی گفت: شهدا جان داده‌اند تا ما جان بگیریم و عدالت به معنای واقعی در جامعه جریان یافته و ارزش‌های دینی از جمله حجاب در جامعه اسلامی جاری شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های آنان مالکان واقعی انقلاب هستند، یادآور شد: باید ارزش‌ها و اهداف شهدا در جامعه زنده و پویا باشد.

کد خبر 5663019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha