۶ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۲۴

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودسر تاکید کرد؛

ضرورت تبیین سبک زندگی فاطمی در جامعه

ضرورت تبیین سبک زندگی فاطمی در جامعه

رودسر- رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودسر بر ضرورت تبیین سبک زندگی فاطمی تاکید کرد و گفت: تبیین سبک زندگی فاطمی در راستای ارتقای معرفت دینی بانوان مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حسین عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و نیز سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی هدف‌گذاری برنامه‌ها برای احصای نتایج مطلوب را از اصول فعالیت‌های تبلیغات اسلامی عنوان و اظهار کرد: برنامه‌های این ایام سند ارزش و هویت دینی و ملی ما محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی رودسر در ایام فاطمیه گفت: برگزاری جلسات با کانون مداحان، شورای هیئت‌های مذهبی، فعالین فرهنگی و مدیران خانه‌های قرآنی، ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد و رؤسای شوراها و دهیاران و فرماندهان پایگاه‌ها مبنی بر بازگشایی و فعال کردن مساجد برای برگزاری عزاداری و سخنرانی و ترویج روضه‌های خانگی نذر فاطمی است.

وی اعزام مبلغین به مدارس و مساجد و هیئت‌ها برای عزاداری و سخنرانی و تبیین جایگاه حضرت زهرا (س) و سرکشی به مساجد و هیئت‌های مذهبی از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودسر به هجمه‌ها و فشارهای فرهنگ غرب و نیز ترویج فرهنگ فاطمی اشاره کرد و افزود: این اداره با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی اقدام به تشکیل اتاق فکر با فعالان فرهنگی و راه اندازی ستاد بانوان فاطمی برای تبیین سبک زندگی حضرت فاطمه در مدارس و مساجد و دانشگاه همچنین برگزاری کرسی آزاداندیشی، شمیم معرفت، جلسه توجیهی با روحانیون مستقر و ائمه جماعات و مدیران قرآنی مبنی بر تبیین سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س) کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه‌های زیاد فرهنگی غرب، انتظار می‌رود دولت توجه ویژه ای به دستگاه‌های فرهنگی به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه نیروی انسانی کارآمد و تخصیص بودجه کافی برای ساخت خانه‌های عالم و جذب و استقرار روحانیون کارآمد و همچنین آموزش و پرورش در راستای تربیت مربیان و معلمان پیش دبستانی و ابتدایی و سایر سطوح جزو کارهای اساسی داشته باشد.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به ضعف فرهنگی موجود در سطح جامعه و ضرورت ترویج سبک زندگی اسلامی گفت: تحقق این کار عظیم تقویت و پشتیبانی دولت و مجلس از دستگاه‌های فرهنگی و تقسیم کار قانونی در راستای اجرای منویات رهبر انقلاب مبنی بر اجرای جهاد تبیین و مبارزه جدی با بدعت‌ها و ناهنجاری‌ها توسط مردم، دستگاه قضا و نیروهای امنیتی اطلاعاتی و انتظامی است.

حجت‌الاسلام عزیزی بر ضرورت غنا بخشی به محتوای سخنرانی‌ها در ایام فاطمیه و تلاش برای تبیین سبک زندگی فاطمی در جامعه تاکید کرد و افزود: سخنرانان باید در خصوص اصول دین به‌عنوان اصل محتوای اعتقادی جامعه، آگاهی بخشی لازم را به مردم ارائه دهند.

کد خبر 5666339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha