۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۱۷

توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛

نخستین‌رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی برگزار می‌شود

نخستین‌رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی برگزار می‌شود

نخستین رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای در دو محور بازی‌های موبایلی و پلتفرم‌های کسب‌وکاری مبتنی بر بازی و سرگرمی رسانه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای در دو محور بازی‌های موبایلی و پلتفرم‌های کسب‌وکاری مبتنی بر بازی و سرگرمی رسانه‌ای، از سوی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و با همراهی هاب شهید بهشتی برگزار می‌شود.

اهداف برگزاری رویداد شامل شناسایی استارتاپ‌ها، شرکت‌ها و تیم‌های فعال و صاحب ایده در حوزه‌های تخصصی رویداد، معرفی ظرفیت‌های همکاری مشترک به ویژه در حوزه ارائه API های تخصصی و خدمات زیرساخت دیجیتال به فعالان حوزه بازی و (سرگرمی رسانه‌ای) شناسایی و احصاء نیازهای فعالان اکوسیستم سرگرمی و بازی به دارایی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه اپراتور و شرکت‌های وابسته اپراتور، ظرفیت‌سازی به ویژه در حوزه منابع انسانی و جایگاه‌یابی گیم‌لاین همراه اول به عنوان یک بازیگر جدی در اکوسیستم بازی و سرگرمی کشور، شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری از طریق بازوهای سرمایه‌گذاری خطرپذیر اپراتور در حوزه‌های مورد نظر رویداد است.

چه کسانی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند؟

افراد و تیم‌هایی که علاقه و دانش پایه در حوزه بازی‌سازی دارند و علاقه‌مندند که در یک چالش هدفمند بازی‌سازی توانایی‌های خود را محک بزنند، رشد کنند و بر دانش تخصصی و تجربه عملی خود بیفزایند.

افراد، تیم‌ها یا شرکت‌هایی که قبلاً اقدام به تولید یک یا چند بازی موبایلی کرده‌اند و تمایل به معرفی بازی خود به شبکه کارشناسان، متخصصان و بازوهای سرمایه‌گذاری همراه اول دارند.

افراد، تیم‌ها و شرکت‌هایی که مبادرت به طراحی یا راه‌اندازی پلتفرم‌های کسب‌وکاری در زمینه بازی و سرگرمی رسانه‌ای کرده‌اند یا صاحب ایده‌ای در این زمینه هستند.

جوایز و مزایای شرکت در رویداد

بیش از یک میلیارد ریال جوایز نقدی و مزایای شرکت در رویداد شامل امکان انتشار بازی در بازارهای بین‌المللی، امکان انتشار بازی در پلتفرم‌های داخلی همراه اول مانند اوانو و…، امکان عقد قرارداد با مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با توجه به سطح بلوغ و نیازهای توسعه‌ای بازی یا پلتفرم، امکان سرمایه‌گذاری یا معرفی به سرمایه‌گذار، امکان تأمین زیرساخت و خدمات فنی تیم‌ها و بهره‌مندی از خدمات مشاوره تخصصی و منتورینگ است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تا ۱۰ بهمن ماه فرصت دارند از اینجا برای شرکت در این رویداد ثبت‌نام کنند.

کد خبر 5677508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha