۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۲۸

استاندار زنجان:

برخورد با هرگونه تخلف در تعاونی‌ها ضروری است

برخورد با هرگونه تخلف در تعاونی‌ها ضروری است

زنجان-استاندار زنجان بر لزوم برخورد با هرگونه تخلف در تعاونی‌ها تاکید کرد و گفت: اگر چنین رویکردی از پیش وجود داشت، اتفاقات بعدی را مشاهده نمی‌کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی تعاونی‌های مشکل دار استان، با بیان اینکه از ابتدای شروع به کار خود، مسیر حرکت را بر مبنای گره گشایی از امور قرار دادیم که برخی از این آنها چندین سال است موجب ایجاد مشکلات اجتماعی شده‌اند، گفت: حل مشکلات تعاونی‌های مشکل دار استان به صورت جدی در دستور کار است و به این منظور ستاد ساماندهی این تعاونی‌ها تشکیل شد.

وی ابراز کرد: در این مسیر تاکنون در برخی موارد موفق بوده‌ایم و برای موفقیت در موارد دیگر نیز تلاش می‌کنیم.

استاندار زنجان، بر لزوم ضرورت برخورد با هرگونه تخلف در تعاونی‌ها تاکید کرد و افزود: اگر چنین رویکردی از پیش وجود داشت، اتفاقات بعدی را مشاهده نمی‌کردیم.

افشارچی بر لزوم بهره گیری از کارگزار برای پیگیری و پیشبرد مسائل تخصصی و حقوقی در زمینه فعالیت یک تعاونی تاکید کرد و گفت: این موضوع در تعاونی‌ها تخصصی مثل مسکن ضرورت بیشتری دارد چون وجود آن می‌تواند به افزایش اطلاعات فنی و تخصصی هیئت مدیره کمک کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم همه مشکلات این تعاونی را در داخل استان حل کنیم و کار به ارجاع به مراجع بالاتر نرسد.

استاندار زنجان با بیان اینکه ستاد ساماندهی تعاونی‌های مشکل دار استان اقدامات مفیدی داشته و دستور کار فعلی آن تمرکز بر حل مسائل تعاونی علوم پزشکی است، تصریح کرد: تعاون یک مفهوم ذاتاً خوب است.

افشارچی بر لزوم ضرورت اطلاع رسانی و بهره گیری از رسانه‌ها برای آگاهی دادن به مردم نسبت به مسائل تعاونی‌ها تاکید کردو گفت: در خصوص خرید و فروش فیش‌های زمین‌های خارج از محدوده باید به شهروندان اطلاع رسانی شود.

وی یاد آورشد: بسیاری از شهروندان نمی‌دانند سازوکارهای درست تحقق هدف آنها برای خانه دار شدن چیست و مردم باید بدانند که ما اکنون با چه مشکلاتی در این حوزه مواجه هستیم که بخش قابل توجهی از این مشکلات با آگاهی رسانی ایجاد نمی‌شد.

کد خبر 5678753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha