۲۹ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۲۶

فرمانده هنگ مرزی گرمی:

نیسان حامل الوار قاچاق در گرمی شناسایی و توقیف شد

نیسان حامل الوار قاچاق در گرمی شناسایی و توقیف شد

گرمی-فرمانده هنگ مرزی شهرستان گرمی گفت: نیسان حامل الوار قاچاق در حوالی روستای عالیشان سویی شهرستان گرمی شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ سید محمد بهبودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نیسان حامل الوار قاچاق در حوالی روستای عالیشان سویی شهرستان گرمی شناسایی و توقیف شد.

وی با بیان اینکه در این راستا ماموران گروهان رضی موضوع را در دستور کار خود قرار می‌دهند، گفت: با هماهنگی مقام قضایی، اکیپ عوامل مرزبانی با حضور در محل مورد نظر با رعایت کلیه قوانین و مقررات و رعایت حقوق شهروندی نیسان مورد اشاره را متوقف و در بررسی به عمل آمده مقدار یک تن الوار قاچاق از نوع درخت صنوبر و یک دستگاه اره برقی را کشف و ضبط کردند.

فرمانده هنگ مرزی شهرستان گرمی بیان کرد: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ بهبودی ادامه داد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی بوده و انتظار می‌رود مردم در این زمینه همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی افزود: از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخریب منابع طبیعی و قاچاق فرآورده‌های جنگل، مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

کد خبر 5686992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha