۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۳۰

استاندار خوزستان تاکید کرد؛

جمع‌آوری معتادان متجاهر در خوزستان

جمع‌آوری معتادان متجاهر در خوزستان

اهواز- استاندار خوزستان گفت: مقرر شده تا معتادان متجاهر از سطح استان جمع‌آوری و به مجتمع حرفه‌آموزی و کار درمانی خوزستان (الحدید) انتقال داده شوند تا خدمات لازم را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز شنبه ضمن بازدید از مجتمع حرفه‌آموزی و کار درمانی استان خوزستان (الحدید) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه بر این است تا با حفظ آمادگی کامل در این مرکز توسط نیروی انتظامی، شهرداری و نیروهای مردمی، معتادان متجاهر از سطح استان جمع‌آوری شوند و برای درمان به این مرکز انتقال یابند تا پزشکان علوم پزشکی، بهزیستی و سایر دستگاه‌های مسئول در درمان فعالیت‌های لازم را برای بهبود این افراد انجام دهند.

استاندار خوزستان تأکید کرد: سایر دستگاه‌ها نیز لوازم، امکانات و ابزار مورد نیاز را برای درمان کوتاه‌مدت معتادان فراهم کنند.

وی گفت: بنا داریم تا با جریان اعتیاد و معتادان، قاچاق و قاچاقچیان به کمک نیروهای مردمی برخورد جدی داشته باشیم و این جریانات را در خوزستان ریشه‌کن کنیم.

کد خبر 5688344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سهراب IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      4 0
      آقای استاندار تو اول بیا این آسفالت سطح شهر که مثل جگیر زولیخا پاره پورس را درست کن وبعد این موتوریهای آشغال جمع کن را از سطح شهر سازماندهی کن بعد برو دنبال کارهای روبنایی
    • محمد IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      3 0
      لطفاً جایی برای کسانی که میخواهند ترک کنند ولی پول ندارند که برن دکتر یاکمپ باتشکر
    • عدالت علی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      3 0
      آقا اگه واقعاً دلتون میسوزه اول از ساقیاش شروع کنید
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      1 0
      تامعضل بیکاری دراستان ریشه کن نشود،نبایدامیدواربود. البته اینکاربه حرف پیش نمیره،عمل میخواد پس مشکلات کارومعیشت جوانان راجدی بگیریدتادرپیشگاه خداشرمنده نباشید.
    • زرگانی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      1 0
      واقعا کار خوبی اگه بتونه بساط قلیان از پارکهای اهواز و 3راه فرودگاه وجاهای دیگر اهواز جمع کنه
    • محمد IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      1 0
      باسلام واحترام استاندار عزیزبا کار شما موافقم بهترین کار برای جمع آوری معتادان وآنهای که مواد مخدر به آنها میدن من با شما حاضرم همکاری کنم و آمار دقیق آنها بشما بدم باتشکر
    • سعیدسلامی IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      1 0
      این کار خدا پسندانه است ... فکر وتصمیم عالی می باشد .. و اگر که هم این همه متکدیان(گدایان) که اصلا"فکر کنم ایرانی نباشند در سطح استان به وضوح قابل مشاهده است و در کل خیابانها و راههای اصلی جاده های بین شهری که اکثرا" خانم جماعت و بعضا" یک بچه و یا یک نوزاد را در دست دارند و تکدی‌گری می کنند جمع بش