۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۴۹

معاون جهاد کشاورزی اردبیل:

توزیع ۲۳۱ تن گوشت منجمد با هدف تنظیم بازار

توزیع ۲۳۱ تن گوشت منجمد با هدف تنظیم بازار

اردبیل- معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اردبیل از توزیع گوشت منجمد به میزان ۲۳۱ تن با هدف تنظیم بازار گوشت در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نوبخت اژدری عصر پنجشنبه در جریان آغاز طرح تنظیم بازار گوشت قرمز در اردبیل اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز در روزهای گذشته، سعی کردیم تا با تهیه و توزیع گوشت منجمد بازار را به وضعیت تعادل برسانیم.

وی قیمت گوشت منجمد عرضه شده را ۱۴۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: به صورت روزانه توزیع گوشت قرمز منجمد در مناطق مختلف آغاز شده و سعی بر این است تا در ماه‌های پیش رو این حرکت و اقدامات ادامه پیدا کند.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: از این میزان گوشت منجمد عرضه شده ۱۵۴ تن گوشت گوساله و ۷۷ تن نیز گوشت منجمد گوسفندی بوده که در بین مردم و در قالب فروشگاه‌های منتخب توزیع شده است.

اژدری افزود: در روزهای آینده نیز قرار است ۱۳۰ تن گوشت قرمز منجمد در استان توزیع شود که ۱۰۰ تن آن گوشت گوساله و ۳۰ تن نیز گوشت گوسفندی است که با قیمت مصوب عرضه خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از وزارتخانه جهاد کشاورزی خواسته‌ایم تا برای اسفندماه سهمیه ۵۰۰ تن گوشت قرمز برای استان اردبیل در نظر گرفته شود که ۳۰۰ تن آن گوشت گوساله و ۲۰۰ تن نیز گوشت گوسفندی مرغوب خواهد بود که به قیمت ۱۴۵ هزار تومان عرضه خواهد شد.

اژدری اضافه کرد: امیدواریم با عرضه گوشت منجمد و مرغ منجمد در ایام پایانی سال به ویژه نزدیکی عید وضعیت عرضه و تقاضا را در این حوزه به تعادل رسانده و دغدغه و نگرانی مردم را کاهش دهیم.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اردبیل به جوجه‌ریزی مناسب مرغ در ماه‌های پایانی سال اشاره کرد و ادامه داد: قطعاً کمبودی را در اسفند و فروردین با توجه به نیاز بازار و فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان در عرضه این محصولات نخواهیم داشت.

کد خبر 5699293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha