۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۸

فرمانده انتظامی خوزستان:

۲۲ نفر از اراذل و اوباش معروف خوزستان دستگیر شدند

۲۲ نفر از اراذل و اوباش معروف خوزستان دستگیر شدند

اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۲۲ نفر اراذل و اوباش معروف استان توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش، هفتمین طرح سراسری دستگیری و کنترل اراذل و اوباش در ۲ روز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان و همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: مأموران پلیس به‌منظور پیشگیری از هرگونه شرارت، عربده‌کشی، سرقت به عنف، و… با هماهنگی مرجع قضائی ۴۲۹ نفر اراذل و اوباش خطرناک استان را که دارای سوابق کیفری و پرونده‌های مفتوحه قضائی هستند، مورد رصد و کنترل قرار دادند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در این طرح مأموران پلیس با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۲۲ نفر از اراذل و اوباش معروف دارای پرونده‌های کیفری اعم از سرقت، اخاذی، ضرب و جرح عمدی و موارد بی‌شمار دیگر را شناسایی و در عملیات‌های مقتدرانه و منسجم آن‌ها را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان گفت: از متهمان دستگیر شده ۲ قبضه سلاح جنگی کلت کمری، یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه، تعدادی سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

سردار صالحی عنوان کرد: مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی، اشرار و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای را به امنیت آحاد مردم وارد کنند، بدانند که پلیس قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5707591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha