مسئول سابق رژیم صهیونیستی:

اسرائیل در سخت‌ترین پیچ تاریخی قرار دارد

اسرائیل در سخت‌ترین پیچ تاریخی قرار دارد

یک مسئول سابق نظامی رژیم صهیونیستی با اشاره به تحولات اخیر در کرانه باختری تأکید کرد که این رژیم در سخت‌ترین پیچ تاریخی خود قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، رسانه‌های عبری زبان به نقل از یک مسئول نظامی سابق اسرائیلی تاکید کردند که این رژیم در سخت‌ترین پیچ تاریخی خود قرار دارد.

«رونین منلیس»، مسئول نظامی و سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه عبری زبان «کان» با اشاره به افزایش عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری تأکید کرد که حوادث و رخدادهای جاری در کرانه باختری موجب تضعیف توان و قدرت ارتش خواهد شد.

این مقام سابق رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: اسرائیل در یک پیچ تاریخی گیر کرده که طی دو دهه قبل سابقه نداشته است.

مرکز داده‌های فلسطینی معطی اخیراً در گزارشی اعلام کرد که در هفته گذشته در مجموع ۲۱۸ عملیات مختلف مقاومتی در اراضی اشغالی به وقوع پیوست که طی آن ۴ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۸ نفر دیگر زخمی شدند.

این عملیات‌ها شامل ۲۵ مورد تیراندازی، دو عملیات حمله به سلاح سرد، یک مورد زیرگیری با خودرو و ۸ مورد حمله به خودروهای اشغالگران اسرائیلی بوده است. فلسطینیان ده‌ها مرتبه نیز با حملات شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست مقابله کرده و با آنان درگیر شدند.

همچنین مبارزان مقاومت هفته گذشته یک پهباد اسرائیلی را سرنگون کرده و ۹ نارنجک دست‌ساز در مسیر گشتی‌های اسرائیلی منفجر کردند. بر پایه این گزارش، از ابتدای ماه فوریه جاری تاکنون ۷ صهیونیست در عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان به هلاکت رسیده و ۴۸ نفر دیگر زخمی شدند.

کد خبر 5712245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • 😄🤪🤏🤭 IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      0 0
      راست میگه این پیچو رد کنه یه راست تو کاسه تووالته . روم نمیشه چیه ؟ سیفونو بکشم ؟
    • AE ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      0 0
      انشالله پیچ بپیچه و اسرائیل نه پیچه یک راست بره توی دره